Słodki biznes uzależnia

Autor: Redakcja
Data dodania: 11 czerwca 2015
Kategoria:
Foto: Lodolandia

Foto: Lodolandia

Sezon na lody w pełni. Sieci lodziarni zdobywają ulice polskich miast. Większość przedsiębiorców, którzy zdecydowali się na wejście do tego biznesu w poprzednim sezonie, w tym roku otworzyła po kilka punktów sprzedaży.

Tak jest w przypadku franczyzowej sieci Lodolandia. W tym roku pod jej szyldem rozpoczęło działalność 168 przyczep gastronomicznych (ubiegłoroczny sezon firma rozpoczynała z 16 lodziarniami).

Większość naszych partnerów to multifranczyzobiorcy. Tylko 5 z nich zarządza jednym punktem – mówi Marcin Olesiak, właściciel sieci mobilnych lodziarni.

Franczyzowe punkty Lodolandii działają na terenie całej Polski, jednak najwięcej przyczep pod tym szyldem spotkamy w Warszawie. Sieć specjalizuje się w sprzedaży lodów świderków z automatu w przyczepach gastronomicznych. Całkowita kwota inwestycji w gotowy do działania punkt mobilny to koszt około 81 tys. zł netto.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram