Silne marki - również we franczyzie

Autor: Redakcja
Data dodania: 13 stycznia 2014
Kategoria:
Foto: sxc.hu

Foto: sxc.hu

Rzeczpospolita od 10 lat publikuje Ranking Najdroższych Polskich Marek. To na ogół potężne koncerny, ale rozwijające się również we franczyzie. Wśród laureatów są Orlen, Lotos, PKO BP czy Biedronka.

Pierwsza dziesiątka najdroższych polskich marek prezentuje się następująco:

1. Orlen
2. PKO BP
3. Biedronka
4. PZU
5. Play
6. Mlekovita
7. Pekao
8. Plus
9. Lotos
10. Sokołów

Cieszy fakt, że wśród nich są firmy, rozwijające się we franczyzie. Orlen i Lotos mają łącznie kilaset stacji benzynowych prowadzonych przez franczyzobiorców. Dla takich firm jak PKO, Pekao czy PZU sprawna sieć agencyjna jest niezwykle ważna. Nawet najmocniejsza w handlu Biedronka testuje własny koncept franczyzowy - opisywaliśmy niedawno ten projekt.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 3 grudnia 2021
Potężna kara dla Eurocash
Data dodania: 1 grudnia 2021
Nowy koncept franczyzowy sieci Gruby Benek
Data dodania: 30 listopada 2021
ZPPHiU przeciwny wprowadzaniu nowych opłat na rzecz centrów handlowych
Data dodania: 29 listopada 2021
Grene podąża za trendami
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram