Silne marki - również we franczyzie

Autor: Redakcja
Data dodania: 13 stycznia 2014
Kategoria:
Foto: sxc.hu

Foto: sxc.hu

Rzeczpospolita od 10 lat publikuje Ranking Najdroższych Polskich Marek. To na ogół potężne koncerny, ale rozwijające się również we franczyzie. Wśród laureatów są Orlen, Lotos, PKO BP czy Biedronka.

Pierwsza dziesiątka najdroższych polskich marek prezentuje się następująco:

1. Orlen
2. PKO BP
3. Biedronka
4. PZU
5. Play
6. Mlekovita
7. Pekao
8. Plus
9. Lotos
10. Sokołów

Cieszy fakt, że wśród nich są firmy, rozwijające się we franczyzie. Orlen i Lotos mają łącznie kilaset stacji benzynowych prowadzonych przez franczyzobiorców. Dla takich firm jak PKO, Pekao czy PZU sprawna sieć agencyjna jest niezwykle ważna. Nawet najmocniejsza w handlu Biedronka testuje własny koncept franczyzowy - opisywaliśmy niedawno ten projekt.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy
Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów
Data dodania: 4 sierpnia 2022
Fit Cake robi swoje

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram