Sieciowa marka wspiera lokalnych producentów

Autor: Redakcja
Data dodania: 29 października 2016
Kategoria:
Foto: Chata Polska
Sieć sklepów wspiera lokalny biznes.

Sieć sklepów spożywczych Chata Polska rozpoczęła kampanię z producentami produktów regionalnych.

- W pierwszym etapie będziemy promować jabłka z naszych rodzimych sadów z Gospodarstwa Sadowniczego Marczak z Białężyna koło Poznania. W kolejnych etapach będą to: ziemniaki, buraki, wędliny, jaja i inne produkty wytwarzane w sąsiedztwie – mówi Katarzyna Łazarowicz, PR i Marketing Manager sieci Chata Polska.

Celem kampanii jest, aby każdy klient kojarzył tę markę z lokalnością, z produktami, które są z tego samego regionu.

Sieć sklepów spożywczych Chata Polska jest częścią Grupy MAR-OL, przedsiębiorstwo z ponad 25-letnim doświadczeniem. Jego działalność skoncentrowana jest na dwóch obszarach w sektorze FMCG: dystrybucji i handlu detalicznym w ramach sieci sklepów spożywczych Chata Polska. Pod tym szyldem działa obecnie ponad 205 sklepów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram