Sieć sklepów spożywczych Chata Polska rozpoczęła kampanię z producentami produktów regionalnych.
- W pierwszym etapie będziemy promować jabłka z naszych rodzimych sadów z Gospodarstwa Sadowniczego Marczak z Białężyna koło Poznania. W kolejnych etapach będą to: ziemniaki, buraki, wędliny, jaja i inne produkty wytwarzane w sąsiedztwie – mówi Katarzyna Łazarowicz, PR i Marketing Manager sieci Chata Polska.
Celem kampanii jest, aby każdy klient kojarzył tę markę z lokalnością, z produktami, które są z tego samego regionu.
Sieć sklepów spożywczych Chata Polska jest częścią Grupy MAR-OL, przedsiębiorstwo z ponad 25-letnim doświadczeniem. Jego działalność skoncentrowana jest na dwóch obszarach w sektorze FMCG: dystrybucji i handlu detalicznym w ramach sieci sklepów spożywczych Chata Polska. Pod tym szyldem działa obecnie ponad 205 sklepów franczyzowych.