Marka odzieżowa zmienia funkcjonalność sklepów

Autor: Redakcja
Data dodania: 10 maja 2016
Kategoria:
Foto: Greenpoint
Sklepy odzieżowe stawiaja na wygodę klientów.

Greenpoint w warszawskim Wola Parku to pierwszy sklep marki w całkowicie nowej odsłonie w Polsce. By zapewnić klientkom komfort i swobodę w zakupach charakter zmieniło wnętrze sklepu.

Zapewnia to m.in. profesjonalna obsługa intuicyjna ekspozycja towaru. – Greenpoint po metamorfozie z pewnością przypadnie do gustu naszych klientek. W nowej przestrzeni panie łatwiej znajdą ulubione ubrania i akcesoria. Wystrój wnętrza jest też przyjemniejszy – mówi Dagmara Pozowska, kierownik centrum handlowego Wola Park. 

Greenpoint to polska marka odzieżowa istniejąca od ponad 12 lat. Firma stawia na kobiecość i wygodę bez konieczności rezygnacji z elegancji. Kolekcje Greenpoint podzielone są na dwie części - biurową i codzienną, które w łatwy sposób można łączyć i uzupełniać. Sieć sklepów rozwija się w formacie franczyzy.

Szczegóły współpracy z Greenpoint znajdują się w naszej bazie konceptów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram