Greenpoint w warszawskim Wola Parku to pierwszy sklep marki w całkowicie nowej odsłonie w Polsce. By zapewnić klientkom komfort i swobodę w zakupach charakter zmieniło wnętrze sklepu.
Zapewnia to m.in. profesjonalna obsługa intuicyjna ekspozycja towaru. – Greenpoint po metamorfozie z pewnością przypadnie do gustu naszych klientek. W nowej przestrzeni panie łatwiej znajdą ulubione ubrania i akcesoria. Wystrój wnętrza jest też przyjemniejszy – mówi Dagmara Pozowska, kierownik centrum handlowego Wola Park.
Greenpoint to polska marka odzieżowa istniejąca od ponad 12 lat. Firma stawia na kobiecość i wygodę bez konieczności rezygnacji z elegancji. Kolekcje Greenpoint podzielone są na dwie części - biurową i codzienną, które w łatwy sposób można łączyć i uzupełniać. Sieć sklepów rozwija się w formacie franczyzy.
Szczegóły współpracy z Greenpoint znajdują się w naszej bazie konceptów franczyzowych.