Sieciowa marka modowa w natarciu

Data dodania: 27 stycznia 2016
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: QUIOSQUE
QUIOSQUE kontynuuje rozwój sieci.

Istniejąca od ponad 20 lat na rynku polska marka odzieżowa QUIOSQUE realizuje przyjęte założenia dotyczące rozwoju sieci. W 2015 roku otwarto 19 nowych salonów, a wiele istniejących już butików poddano gruntownym remontom. Plany na 2016 zapowiadają się równie ambitnie.

Po otwartych na początku grudnia salonach w CH Carrefour Olsztyn oraz Centrum Handlowym Forum w Gliwicach przyszedł czas na kolejny salon w Warszawie, w CH Wola Park, oraz salon w Toruniu - w CH Copernicus. Obecnie cała sieć QUIOSQUE liczy 126 salonów, w tym 5 outletów oraz sklep internetowy.

- W 2016 roku zamierzamy nadal realizować przyjętą strategię dynamicznego rozwoju sieci poszukując nowych lokalizacji zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. W planach mamy otwarcie minimum 12 nowych salonów – mówi Aleksandra Podsiadła, manager ds. ekspansji QUIOSQUE.

Oferta marki QUIOSQUE jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie niezależnie od okazji. Marka stawia szczególny nacisk na dobrą jakość materiałów oraz wygodę a jej kolekcje to połączenie klasycznych wzorów z nowoczesnymi trendami.

Salony QUIOSQUE to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, dzięki czemu panuje w nich przyjemna, spokojna atmosfera. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.

Aby zostać franczyzobiorcą marki należy posiadać lokal nie mniejszy niż 100 m² i nie większy niż 170 m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców oraz kapitał początkowy wynoszący około 2 500 zł na 1 m² netto.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram