Sieciowa kawiarnia musi serwować darmową kawę

Data dodania: 20 sierpnia 2015
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: freeimages.com

Amerykański entuzjasta kawy wpadł na proste rozwiązanie, które zapewniło mu darmową kawę przez cały rok w jednej z sieciowych kawiarni – donosi serwis Business Insider.

Jeden z pracowników sieci Starbucks opublikował na internetowym forum wpis o koszmarze każdego sprzedawcy czyli kliencie, który z premedytacją wykorzystuje lukę w systemie benefitów.

Pomysłowy kawosz postanowił wykorzystać system nagród, który jest dostępny dla posiadaczy kart przedpłaconych. Sposób na darmową kawę okazał się bardzo prosty. Każdy posiadacz karty przedpłaconej wydawanej przez Starbucks może przystąpić do programu nagród, który już na wstępie gwarantuje darmową kawę w dniu urodzin właściciela karty. Klient Starbucksa założył 365 takich kart, a każdą zarejestrował w systemie na inną datę urodzin. W ten sposób aplikacja codziennie informuje go o darmowej kawie, która czeka na niego w kawiarni.

Jak zaznacza Business Insider, wątpliwa jednak wydaje się darmowość takiego rozwiązania. Na kartę w momencie zakupu trzeba przelać co najmniej 15 dolarów amerykańskich (przy 365 kartach taki koszt wyniesie aż 5475 dolarów). Zakładając cenę (dużej i drogiej kawy) ponad 6 dolarów za kubek, zainwestowane środki zwrócą się dopiero po ponad dwóch latach.

Polskie sieci gastronomiczne również prześcigają się w programach lojalnościowych. Być może i u nas znajdzie pomysłowy klient, który wykorzysta tzw. „lukę w prawie” zapewniając sobie darmowe posiłki.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram