Sieci Vistula, Wólczanka i Deni Cler zwiększyły sprzedaż

Data dodania: 7 stycznia 2015
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Vistula Group

Spółka Vistula Group poinformowała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w grudniu 2014 roku wyniosły około 72,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2013 roku o około 15,4%. Firma rozwija zarówno sieć sklepów własnych, jak i franczyzowych. 

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – grudzień 2014 roku wyniosła około 443,5 mln zł i była wyższa o około 11,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w grudniu 2014 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

Polecamy: Jak sfinansować uruchomienie własnego biznesu

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 30,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2013 roku  o około 12,4%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – grudzień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 230,1 mln zł i była wyższa o około 10,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Od sierpnia 2013 roku Vistula Group rozwija również sieć salonów franczyzowych pod marką Vistula i Wólczanka.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram