Sieć z segmentu wszystko dla domu odświeża wizerunek

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Dorota Szelągowska
Komfort z nową kampanią wizerunkową.

Marka Komfort rozpoczęła współpracę z Dorotą Szelągowską. Popularna dziennikarka i projektantka wnętrz nie tylko wystąpi w kampanii reklamowej sieci, ale również pełnić będzie rolę doradcy i ambasadora marki. 

Komfort od 2014 roku pracuje nad odświeżeniem wizerunku. Do tej pory m.in. nastąpiły zmiany w sposobie komunikacji marketingowej, a także sukcesywnie wdrażany jest nowy wystrój sklepów. Kolejnym etapem zmian wizerunkowych jest nawiązanie współpracy z ambasadorem marki.

Szukaliśmy osoby, która będzie nie tylko bohaterem naszej kampanii, ale również wiarygodnym doradcą dla naszych klientów. Dorota Szelągowska ma wiedzę merytoryczną, wyczucie oraz mnóstwo ciekawych pomysłów, które nas inspirują. Bardzo doceniamy jej zaangażowanie oraz szczerość w proponowaniu rozwiązań. Tym właśnie zaskarbiła sobie zaufanie - nasze i milionów Polaków” -  mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort.

Kampania, w której wystąpi Dorota Szelągowska nosi tytuł „Metry2 szczęścia”. Komfort postawił w niej na emocje, akcentując jednocześnie swoją ambicję towarzyszenia klientom na różnych etapach ich życia - niezależnie od tego czy jest to nowy własny pokój, pierwsze mieszkanie czy budowa domu.

Kampania obejmie telewizję, prasę oraz internet. Pierwszy ze spotów emitowany będzie od 15 czerwca w TVP, TVN, tematycznych kanałach Polsatu oraz na portalach internetowych. Równolegle, marka Komfort została jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”.

Projektując wnętrza często zaczynam od podłogi. Zdarza się, że dywan czy wykładzina staje się inspiracją całej aranżacji. Wiem, że w Komforcie znajdę produkty do każdego wnętrza – od nowoczesnego po stylizowane. W cenach zróżnicowanych na tyle, że dopasuję je do każdego budżetu. Komfort jest nie tylko liderem na rynku materiałów do aranżacji podłóg, ale przede wszystkim marką dla ludzi, którzy chcą mieszkać pięknie i wygodnie. Dlatego bardzo cieszę się z naszej współpracy” – mówi Dorota Szelągowska.

Komfort jest polską siecią z materiałami do aranżacji podłóg i częścią grupy MSG (Michał Sołowow Group). Sprzedaż realizowana jest poprzez sieć ponad 100 sklepów (własnych oraz franczyzowych) w całym kraju oraz za pośrednictwem sklepu internetowego.

O szczegółach współpracy z marką Komfort można dowiedzieć się w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram