Sieć salonów optycznych Twoje Soczewki, która rozwija się również we franczyzie sukcesywnie się rozrasta. W październiku br. otwarto dwa nowe salony - w Galerii Warmińskiej w Olsztynie oraz w Galerii Korona Kielce.
W tym roku otwarto salony sieci Twoje Soczewki także w Atrium Felicity w Lublinie, Factory Ursus Warszawa oraz w CH Karolinka w Opolu.
Właścicielem maki jest spółka Avenir Medical, która pod logotypem Twoje Soczewki otwiera salony własne i franczyzowe. W celu uruchomienia punktu franczyzowego, należy posiadać lokal o powierzchni od 10 m² do 50 m² lub powierzchnię pod stoisko otwarte w centrum handlowym od 6 m² do 10 m². Potencjalne lokalizacje muszą znajdować w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
Spółka oferuje franczyzobiorcom m.in.: negocjacje kosztów oraz warunków wynajmu lokalu, możliwość wejścia do centrów handlowych niedostępnych dla podmiotów nie sieciowych, projekt architektoniczny adaptacji lokalu i aranżacji wnętrz według koncepcji Twoje Soczewki, oraz organizację i wykonawstwo wszelkich prac remontowych przez ekipę firmy.
– Minimalny wkład inwestycyjny w przypadku stoiska lub wyspy handlowej wynosi około 29 tys. zł i około 48 tys. zł w przypadku zamkniętego salonu. Zwrot z inwestycji może wynieść od 18 miesięcy w zależności od lokalnych uwarunkowań – powiedziała nam Elżbieta Lubryka-Grędysa, dyrektor finansowy Avenir Medical.
Obecnie w ramach sieci Twoje Soczewki działa 48 salonów. Najwięcej znajduje się w Warszawie (10 salonów) oraz we Wrocławiu (7 salonów).
INK