Kupuj Polskie to promocyjny projekt dla najlepszych polskich marek. Jest realizowany we współpracy z siecią sklepów spożywczych Chata Polska, w której zostały zrealizowane zdjęcia do spotu telewizyjnego.
Kampania reklamowa Kupuj Polskie ma na celu wzmocnienie pozytywnej dla polskiej gospodarki i krajowych producentów tendencji. Potrzeba wspierania krajowego rynku oraz pozytywnie kojarzonych, tradycyjnych towarów jest ważnym zadaniem marketingowym dla firm krajowych, rywalizujących z zagranicznymi podmiotami, dysponującymi często większymi możliwościami, przede wszystkim finansowymi.
Firmy biorące udział w kampanii zostały zaprezentowane w spocie reklamowym, emitowanym od 14 do 26 marca 2016 r. na najważniejszych antenach telewizyjnych - TVP1, TVP2, POLSAT i TVN. W spocie wystąpił rozpoznawalny i lubiany przedstawiciel młodego pokolenia, zwycięzca MasterChef'a Damian Kordas, który ze swoją dziewczyną idą do sklepu CHATY POLSKIEJ, aby wybrać produkty na wspólną kolację.
Towarzyszą im husarze, ubrani w historyczne, imponujące stroje ze skrzydłami. Te historyczne postacie, nawiązują do ekranizacji trylogii Sienkiewicza, czy etosu bitwy pod Wiedniem, mają wzbudzić pozytywne, patriotyczne skojarzenia. Gdy bohater spotu zbliża się do polskiego produktu husarze uśmiechają się, akceptując trafny wybór. Całość ma przekaz lekki, humorystyczny, ale pobudzający uczucia patriotyczne konsumentów oraz ich dobre skojarzenia z polskimi markami.
Sieć Chata Polska działa w ramach grupy zakupowej MAR-OL. Rozwija się w systemie franczyzowym. Na początku tego roku pod tym logo funkcjonowało 181 sklepów partnerskich i 24 własnych.