Foto: Sklepy Medyczne Samo Zdrowie
Firma zrezygnowała z pobierania opłaty wstępnej oraz opłaty marketingowej. Ma to jej ułatwić pozyskiwanie franczyzobiorców.
- Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom przyszłych franczyzobiorców, dla których opłata wstępna często była barierą powstrzymującą ich przez decyzją o zakupie naszej franczyzy. Teraz koszty inwestycji obniżone zostały do 38 tys. zł, zrezygnowaliśmy też z pobierania opłaty marketingowej – informuje właścicielka sieci Edyta Braszkowska.
W jej opinii wprowadzone zmiany pozwolą skorzystać z oferty franczyzy większej liczbie osób. Podkreśla przy tym, że sieć Samo Zdrowie jako jedyna w Polsce daje franczyzobiorcy dużą swobodę działania. Wyraża się to m.in. w tym, że zawiera on własną umowę z NFZ oraz zamawia produkty bezpośrednio u dostawcy.
Przedmiotem działalności sieci sklepów medycznych Samo Zdrowie jest sprzedaż produktów medycznych refundowanych przez NFZ, sprzedaż detaliczna oraz pomoc klientom w uzyskiwaniu dofinansowania z PCPR, PFRON oraz fundacji.