Sieć sklepów Alma w kryzysie?

Autor: Redakcja
Data dodania: 28 lipca 2016
Kategoria:
Foto: Alma
W części placówek brak już nie tylko poszczególnych marek, ale całych kategorii produktów.

Brak produktów od znanych producentów i nieuregulowane płatności z częścią dostawców – z tym problemami boryka się jedna z polskich sieci handlowych.

Jak podaje serwis money.pl, skalę problemów sieci można dostrzec gołym okiem. Kiedyś półki upchane drogimi słodyczami, kawami czy alkoholami, dziś - coraz bardziej puste. Od kilku miesięcy w wielu Almach praktycznie nie ma tzw. wysp, na których prezentowane były przecenione lub ekskluzywne produkty.

W części placówek brak już nie tylko poszczególnych marek, ale całych kategorii produktów. Zdarza się, że w sklepach nie można kupić papierosów. Z relacji pracowników sklepu wynika, że mają polecenie układać produkty w taki sposób, by regały nie wyglądały na całkowicie puste. W delikatesach można więc zobaczyć całe wystawy z kostek mydła.

Niektórzy z dostawców sieci Alma przyznają, że ostatnie pół roku współpracy to spory o pieniądze za niezapłacone faktury.
Spółka Alma Market powstała w Krakowie w 1991 roku, a od 28 lipca 1994 roku notowana jest na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma zatrudnia ponad 2 960 osób. Głównym przedmiotem działalności spółki jest handel artykułami branży FMCG poprzez sieć delikatesów Alma.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram