Sieć Sklepów abc liczy już 5.000 placówek

Data dodania: 9 października 2012
Kategoria:
abc_szyld

Grupa Eurocash, będąca franczyzodawcą sklepów abc, świętuje przyłączenie do sieci 5-tysięcznego sklepu. To największa w Polsce sieć zrzeszająca niezależne sklepy detaliczne.

Sieć Sklepów abc rozwija się już od 13 lat. Na początku skupiała 57 placówek, a kiedy świętowała swoje 10-lecie w 2009 r. – ok. 3400 placówek. Od początku br. do sieci przystąpiło kolejnych ok. 350 sklepów.

Liczba sklepów abc w ostatnich latach

siec-sklepow-abc

Oferujemy naszym partnerom szeroki wachlarz usług i rozwiązań, pozostawiając decyzję, co do korzystania z nich właścicielowi sklepu – mówi Łukasz Chady, Kierownik Sieci abc. – Wynika to z przekonania, że to właściciel sklepu najlepiej zna swoje otoczenie konkurencyjne i żadna centrala jakiejkolwiek sieci nigdy nie będzie znała lokalnego rynku tak dobrze, jak funkcjonujący w tym otoczeniu przedsiębiorca. Stąd w naszej sieci nic nie narzucamy – wyjaśnia Łukasz Chady.

Taki model zarządzania siecią wymaga od franczyzodawcy przygotowania takiej oferty, aby była ona naprawdę atrakcyjna i właściciele sklepów chcieli z niej skorzystać.

Grupa Eurocash w ramach sieci abc oferuje swoim partnerom wsparcie marketingowe, organizacyjne i szkoleniowe. Uczestnictwo w sieci wiąże się jedynie z comiesięczną opłatą marketingową w wysokości 200 zł– nie jest natomiast związane z żadnymi kosztami wstępnymi, opłatami za licencje, czy dostosowaniem sklepu do standardów sieci.

Istotnym elementem prowadzenia i rozwoju sieci abc jest również sukcesywne wzbogacanie jej oferty. Oferta abc Mini Bistro spotkała się z dużym zainteresowaniem zarówno konsumentów, jak i właścicieli sklepów, którzy dzięki temu rozwiązaniu poprawiają rentowność i strukturę marży oraz zyskują dodatkowe możliwości budowy lojalności i przewagi konkurencyjnej. W projekcie abc Mini Bistro uczestniczy już ok. 200 sklepów

Tego typu niestandardowe rozwiązania pomagają małym i średnim sklepom detalicznym stawić czoła ekspansji dyskontów i dużych sieci handlowych, wchodzących również do małych miast. - Małe sklepy tradycyjne muszą ciągle rozwijać swoją ofertę – być czymś więcej niż tylko sklepem spożywczym. Mieć to wszystko, czego nie ma konkurencja. Sieć Sklepów abc dostarcza gotowe rozwiązania, które umożliwiają zdobycie wyraźniej przewagi konkurencyjnej, nawet nad poważnymi konkurentami – komentuje Łukasz Chady.

Eurocash to największa polska grupa zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). Poprzez szereg formatów dystrybucji, Grupa Eurocash koncentruje się na hurtowej dystrybucji produktów FMCG do tradycyjnych sklepów i placówek detalicznych w całej Polsce.

W skład Grupy Eurocash S.A. wchodzi m.in: sieć hurtowni Eurocash Cash&Carry wraz z Siecią Sklepów abc.

Po połączeniu z Grupą Tradis w ramach prowadzonych przez Grupę różnych formatów franczyzowych skupionych jest niemal 10 tys. niezależnych sklepów detalicznych.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design