Salad Story jako sprawdzony model biznesowy doskonale odnajduje się w obecnej koniunkturze. Wyrazem tego jest z jednej strony ciągle rosnąca ilość stałych klientów naszych lokali, z drugiej zaś liczne spływające do nas zapytania potencjalnych kandydatów na franczyzobiorców – mówi w rozmowie z nami Iwona Terlikowska, specjalista ds. rozwoju sieci Salad Story.
Zaznacza, że koncept restauracyjny Salad Story jest odpowiedzią na trendy związane ze zdrowym odżywianiem oraz rosnącą świadomością społeczeństwa w kwestii jakości posiłków. Zdrowe dania Salad Story podane w prostej i szybkiej formie pozwalają ponadto pogodzić potrzebę z tempem życia.
– Drugim ważnym elementem jest fakt, iż jest to sprawdzony i rentowny model biznesowy. Na rynku ciągle pojawiają się i znikają różne podobne koncepty. Potencjalni kandydaci na franczyzobiorców z nami nie muszą ryzykować – podkreśla Iwona Terlikowska.
Na pytanie czy firma planuje wyjść na zagraniczne rynki odpowiada, ze w najbliższych latach nie planowane jest wyjście z marką Salad Story na inne rynki.
– Ciągle jeszcze są rynki w Polsce, które nie znają naszej marki. Lata te pozwolą nam również na udoskonalenie i uelastycznienie modelu biznesowego, aby mógł odnosić sukcesy również w innych kulturach kulinarnych – podsumowuje wona Terlikowska, specjalista ds. rozwoju sieci Salad Story.
Ofertę franczyzową Salad Story możecie sprawdzić w naszej bazie systemów sieciowych.
INK