Sieć restauracji Salad Story skupi się na rynku polskim 

Autor: Redakcja
Kategoria:
Sieć restauracji Salad Story skupi się na rynku polskim; Foto: freeimages.com

Salad Story jako sprawdzony model biznesowy doskonale odnajduje się w obecnej koniunkturze. Wyrazem tego jest z jednej strony ciągle rosnąca ilość stałych klientów naszych lokali, z drugiej zaś liczne spływające do nas zapytania potencjalnych kandydatów na franczyzobiorców – mówi w rozmowie z nami Iwona Terlikowska, specjalista ds. rozwoju sieci Salad Story.

Zaznacza, że koncept restauracyjny Salad Story jest odpowiedzią na trendy związane ze zdrowym odżywianiem oraz rosnącą świadomością społeczeństwa w kwestii jakości posiłków. Zdrowe dania Salad Story podane w prostej i szybkiej formie pozwalają ponadto pogodzić potrzebę z tempem życia.

– Drugim ważnym elementem jest fakt, iż jest to sprawdzony i rentowny model biznesowy. Na rynku ciągle pojawiają się i znikają różne podobne koncepty. Potencjalni kandydaci na franczyzobiorców z nami nie muszą ryzykować – podkreśla Iwona Terlikowska.

Na pytanie czy firma planuje wyjść na zagraniczne rynki odpowiada, ze w najbliższych latach nie planowane jest wyjście z marką Salad Story na inne rynki.

– Ciągle jeszcze są rynki w Polsce, które nie znają naszej marki. Lata te pozwolą nam również na udoskonalenie i uelastycznienie modelu biznesowego, aby mógł odnosić sukcesy również w innych kulturach kulinarnych – podsumowuje wona Terlikowska, specjalista ds. rozwoju sieci Salad Story.

Ofertę franczyzową Salad Story możecie sprawdzić w naszej bazie systemów sieciowych

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram