Sieć pomaga sprzedawać

Autor: Redakcja
Data dodania: 21 kwietnia 2016
Kategoria:
Foto: Chata Polska
Sieć sklepów spożywczych pomaga zwiększyć sprzedaż.

Franczyzowa sieć sklepów spożywczych Chata Polska wprowadza loterię. Właściciele marki liczą, że dzięki niej wzrośnie średnia wartość koszyka zakupowego i liczba dokonanych transakcji.

Organizowana w dniach 21 kwietnia – 15 czerwca br., czyli w okresie Mistrzostw Europy w piłce nożnej, akcja ma na celu nagrodzić lojalnych klientów, podwyższyć koszyk zakupowy i zwiększyć częstotliwość zakupów.

Zgodnie ze strategią „Blisko. Lokalnie. Naturalnie.” poprzez ufundowane w loterii wakacyjne kolonie, Chata Polska chce zacieśnić więź z lokalną społecznością.

Każdy klient, który chciałby wziąć udział w loterii powinien zrobić zakupy za minimum 20 zł i odebrać naklejkę przy kasie. Wraz z pierwszym znaczkiem otrzymuje się również kupon. Po uzbieraniu 10 naklejek, klient wrzuca wypełniony kupon do urny. Z kuponów wrzuconych do urny wylosowanych zostanie 35 superkolonii. Dodatkowo spośród wszystkich kuponów w dn. 22.06 zostanie wylosowanych 15 wyjazdów do SPA i 200  zestawów sportowych.

Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych zbudowana w oparciu o polski kapitał, rozwijająca się od 1997 roku. Franczyza Chaty Polskiej występuje w 4 formatach: VIP, Premium, Standard oraz Partner.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram