Franczyzowa sieć sklepów spożywczych Chata Polska wprowadza loterię. Właściciele marki liczą, że dzięki niej wzrośnie średnia wartość koszyka zakupowego i liczba dokonanych transakcji.
Organizowana w dniach 21 kwietnia – 15 czerwca br., czyli w okresie Mistrzostw Europy w piłce nożnej, akcja ma na celu nagrodzić lojalnych klientów, podwyższyć koszyk zakupowy i zwiększyć częstotliwość zakupów.
Zgodnie ze strategią „Blisko. Lokalnie. Naturalnie.” poprzez ufundowane w loterii wakacyjne kolonie, Chata Polska chce zacieśnić więź z lokalną społecznością.
Każdy klient, który chciałby wziąć udział w loterii powinien zrobić zakupy za minimum 20 zł i odebrać naklejkę przy kasie. Wraz z pierwszym znaczkiem otrzymuje się również kupon. Po uzbieraniu 10 naklejek, klient wrzuca wypełniony kupon do urny. Z kuponów wrzuconych do urny wylosowanych zostanie 35 superkolonii. Dodatkowo spośród wszystkich kuponów w dn. 22.06 zostanie wylosowanych 15 wyjazdów do SPA i 200 zestawów sportowych.
Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych zbudowana w oparciu o polski kapitał, rozwijająca się od 1997 roku. Franczyza Chaty Polskiej występuje w 4 formatach: VIP, Premium, Standard oraz Partner.