Sieć pizzerii robi ukłon w kierunku Azji

Autor: Redakcja
Data dodania: 7 kwietnia 2016
Kategoria:
Foto: Telepizza Kościerzyna - facebook
Telepizza kontynuuje strategię wprowadzania innowacji produktowych.

Na zakończenie zimy hiszpańska sieć pizzerii zaproponowała polskim klientom charakterystyczną dla kuchni azjatyckiej pikantną kompozycję – orientalną pizzę. 

Pizza Thai Royal to kolejna oferta dla klientów Telepizzy oczekujących nieprzeciętnego smaku. Azjatycka pizza jest dopracowana smakowo z dodatkiem złocistych stripsów. Połączenie kiełków fasoli mung, marchwi, czerwonej papryki, grzybów chińskich mun oraz kiełków bambusa podkreślone sosami red thai oraz sojowym stanowią kwintesencję azjatyckich smaków.

Telepizza, która rozwija się poprzez franczyzę kontynuuje tym samym swoją strategię wprowadzania innowacji produktowych. Firma stara się dostosowywać do zmieniających się trendów konsumenckich i preferencji klientów.

Marka oferuje też nowe formaty współpracy partnerskiej. W tym roku planuje otwarcie lokali w centrach handlowych oraz na dworcach i lotniskach. Punkty będą nastawione na szybką obsługę klientów.Pierwsza pizzeria, która wpisuje się w nową strategię rozwoju powstała w grudniu ub.r.

Obecnie w Polsce Telepizza ma około 120 lokali. Większość ma charakter restauracyjny z bezpośrednim wejściem od ulicy. W 2015 roku firma rozpoczęła ich rebranding. Zgodnie z nowym wizerunkiem pizzerie mają większą część jadalną, otwartą kuchnię, dzięki której widać przygotowanie pizzy. W wybranych lokalach jest też obsługa kelnerska.

Szczegóły na temat współpracy z Telepizzą znajdują się w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram