Sieć pizzerii NYPD zadowolona z rozwoju franczyzy

Autor: Redakcja
Data dodania: 16 lutego 2015
Kategoria:
Foto: NYPD

Foto: NYPD

Rok 2014 był dla NYPD przełomowy, uruchomiliśmy system franczyzowy i od razu udało nam się otworzyć dwie placówki franczyzowe w Krakowie. Każda z nich rozwija się w bardzo dynamicznym tempie – opowiada Tomasz Jench, właściciel New York Pizza Department.

Ubiegły rok możemy uznać za udany. Średnia sprzedaż wzrosła w porównaniu do roku 2013 o 30%. Bardzo duży wpływ na to miało pójście w stronę zwiększenia jakości produktów, głownie sera (jako jedni z niewielu posiadamy certyfikat, iż używamy najwyżej jakości mozzarelli firmy Galbani). Klienci doceniają tę jakość i dlatego bardzo często wracają do nas – zaznacza Tomasz Jench.

Jak mówi, największą grupą klientów są studenci i młode małżeństwa, rodziny (przeważnie model rodziny 2+1 lub 2+2). Są to najistotniejsze grupy docelowe i głównie do nich marka kieruje działania marketingowe. Firma stawia też czoła rosnącej konkurencji.

W 2014 roku do Krakowa weszła duża międzynarodowa sieć pizzerii z zagranicznym kapitałem. Chwilowo odczuliśmy ich obecność, notując słabszą sprzedaż przez 1-2 miesiące. Jednak klienci spróbowali ich produktów i wrócili do nas. Teraz nawet kuszeni bardzo atrakcyjnymi promocjami zamawiają pizzę NYPD. Rozmawiałem kiedyś z naszym stałym klientem, a dokładnie o tym co sobie ceni w naszej marce. Na pierwszym miejscu był smak i zaraz po tym wymienił, iż nie czuje się, że jest kolejnym numerkiem na zamówieniu a pełnoprawnym klientem, o którego się dba – wyjaśnia właściciel marki. Podkreśla też, że firma stawia na zrównoważony rozwój. Chce skupić się na każdym franczyzobiorcy i poświęcić mu maksimum uwagi. Dlatego celem w tym roku jest otwarcie maksymalnie 2-3 restauracji poza obszarem Krakowa oraz jednej w Krakowie.

Jedną umowę z franczyzobiorcą z Pomorza już mamy podpisaną, jesteśmy w trakcie poszukiwania odpowiedniego lokalu. Ponadto, szukamy franczyzobiorców z całej Polski, niekoniecznie z dużych metropolii. Wierzymy także w potencjał małych miast. Jak na razie nie mamy jeszcze multifranczyzobiorcy. Jednak jeden z naszych partnerów wspomina o chęci otwarcia kolejnej placówki. Jak to będzie przekonamy się w najbliższej przyszłości. Zapału mu na pewno nie brakuje – podsumowuje Tomasz Jench.

INK

Osoby zainteresowane współpracą z New York Pizza Department zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych. 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram