Sieć multiagencji objęła zasięgiem całą Polskę

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Tomasz Majewski, dyrektor sprzedaży w Superpolisa.pl

Agenci ubezpieczeniowi działający na rynkach lokalnych przekonują się do współpracy z silną marką multiagencyjną. Rynek dąży do konsolidacji – uważa Tomasz Majewski, dyrektor sprzedaży w Superpolisa.pl.

Sieć franczyzowo-partnerska firmy działa już we wszystkich polskich województwach, a na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy liczba oddziałów działających pod szyldem multiagencji Superpolisa.pl wzrosła kilkukrotnie – z około 30 na koniec III kwartału w ubiegłym roku do ponad 200 po III kwartale 2015 roku.

Tak dynamiczny wzrost i związana z nim obecność marki na terenie całego kraju opierają się zarówno na inwestycjach we własne, jak i zewnętrzne punkty sprzedaży - lokale przy ulicy oraz wyspy w galeriach handlowych. Obecnie pod logiem Superpolisa.pl działalność prowadzi już około 170 franczyzobiorców i partnerów, a 62 oddziały to placówki własne multiagencji – mówi nam Tomasz Majewski, dyrektor sprzedaży w Superpolisa.pl.

W 2016 roku marka widzi dalszy rozwój w oparciu o rozwój sieci franczyzowo-partnerskiej. Do końca przyszłego roku ma w planach zwiększenie łącznej liczby punktów sprzedaży działających pod logo Superpolisa.pl do 300 – dużą część z nich stanowić mają lokale prowadzone przez franczyzobiorców.

Od początku działalności na franczyzę patrzymy jak na szansę zwiększenia terytorialnego dotarcia do klientów. To według nas najlepszy sposób na pozyskanie do sieci kompetentnych i zaangażowanych sprzedawców, którzy dobrze znają lokalny, często niewielki rynek – dodaje Tomasz Majewski.  

Rynek z potencjałem

Polski rynek ubezpieczeń jest zaliczanych do segmentów gospodarki o wysokim potencjale. Analitycy serwisu Ubea.pl (internetowej porównywarki ubezpieczeń), ciągu 10 lat w latach 2004-2013 wartość składki zebranej przez polskich ubezpieczycieli, wzrosła aż o 104%. Analogiczny wynik byłby jeszcze wyższy, gdyby w 2013 roku nie odnotowano spadku sumy składek o prawie 10%.

Tym niemniej, skala zmian jest imponująca. W analizowanym okresie mocno rozwinął się rynek ubezpieczeń na życie. Rynek polis komunikacyjnych rozwinął się w najmniejszym stopniu. Przez 10 lat jego wartość wzrosła o 44,79%. Wzrost sumy składek na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych był hamowany przez ostrą rywalizację cenową pomiędzy firmami oferującymi polisy OC dla kierowców.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram