Marka Quiosque, która rozwija się w systemie franczyzowym poszerzy ofertę modową centrum handlowego Port Łódź. Otwarcie salonu zaplanowane jest na sobotę 24 października br.
Port Łódź udostępnia łącznie 102 tys. m² całkowitej powierzchni handlowej. Centrum posiada obecnie 78 sklepów z markami oferującymi asortyment odzieżowy i obuwniczy, modową ofertę poszerzy marka Quiosque – sieć z odzieżą dla kobiet w stylu eleganckim i soft office’owym. Marka należy do spółki PBH z siedzibą w Bydgoszczy i posiada ponad 20 - letnią tradycję na polskim rynku odzieżowym.
To już kolejne otwarcie w tym miesiącu. W połowie października informowaliśmy, że po otwartym niedawno nowym salonie Quiosque w Centrum Handlowym Sukcesja w Łodzi przyszedł czas na kolejne działania w tym mieście. Marka wyremontowała i powiększony salon w Pasażu Łódzkim. Otwarto też nowy salon w Bielsku - Białej w Centrum Handlowym Gemini Park.
Oferta marki QUIOSQUE jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi. Aby zostać franczyzobiorcą QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu od 1000 zł do 2 500 zł na 1m² netto.