Sieć modowa przyspiesza

Autor: Redakcja
Data dodania: 24 października 2015
Kategoria:
Foto: Quiosque

Marka Quiosque, która rozwija się w systemie franczyzowym poszerzy ofertę modową centrum handlowego Port Łódź. Otwarcie salonu zaplanowane jest na sobotę 24 października br.

Port Łódź udostępnia łącznie 102 tys. m² całkowitej powierzchni handlowej. Centrum posiada obecnie 78 sklepów z markami oferującymi asortyment odzieżowy i obuwniczy, modową ofertę poszerzy marka Quiosque – sieć z odzieżą dla kobiet w stylu eleganckim i soft office’owym. Marka należy do spółki PBH z siedzibą w Bydgoszczy i posiada ponad 20 - letnią tradycję na polskim rynku odzieżowym.

To już kolejne otwarcie w tym miesiącu. W połowie października informowaliśmy, że po otwartym niedawno nowym salonie Quiosque w Centrum Handlowym Sukcesja w Łodzi przyszedł czas na kolejne działania w tym mieście. Marka wyremontowała i powiększony salon w Pasażu Łódzkim. Otwarto też nowy salon w Bielsku - Białej w Centrum Handlowym Gemini Park.

Oferta marki QUIOSQUE jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi. Aby zostać franczyzobiorcą QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu od 1000 zł do 2 500 zł na 1m² netto.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram