Sieć lodziarni z ofertą dla biznesu

Autor: Redakcja
Data dodania: 5 czerwca 2017
Kategoria:
Foto: Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”
Sieć lodziarni z ofertą dla biznesu

Po mocnym wejściu na trójmiejski rynek – otwarcie łącznie 4 stacjonarnych punktów w niespełna rok – Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” rozwija swoją ofertę skierowaną do podmiotów biznesowych.

Od teraz lody z wytwórni będą mogły być serwowane nie tylko w należących do sieci lokalach, ale również w niezależnych cukierniach czy restauracjach. Obecnie lodziarnia poszukuje partnerów do współpracy.

Lody rzemieślnicze w Polsce pojawiły się stosunkowo niedawno, z miejsca stając się prawdziwym hitem sprzedażowym.
Dotychczas tego typu lodowe przysmaki serwowane były niemal wyłącznie w tradycyjnych lodziarniach – czy to lokalach stacjonarnych, czy też wprost z mobilnych punktów sprzedaży. Teraz jednak, za sprawą Wytwórni Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” sytuacja powinna ulec zmianie:

- Od dłuższego już czasu docierały do nas sygnały płynące ze strony innych podmiotów działających w sektorze gastronomicznym, zainteresowanych sprzedażą u siebie produkowanych przez nas lodów. Ilość podobnych zapytań była tak duża, że w końcu zdecydowaliśmy się na stworzenie oferty współpracy dla biznesu – mówi Maciej Siniło, współwłaściciel trójmiejskiej Wytwórni.

Oferta ta skierowana jest do właścicieli restauracji, kawiarni, cukierni i innych tego typu punktów, które chciałyby rozszerzyć swoje menu o lody rzemieślnicze. Zdaniem właścicieli Wytwórni tradycyjne, lodowe desery tworzone wyłącznie z naturalnych składników dostępne w wielu różnych, niespotykanych nigdzie indziej smakach, stanowić będą nie tylko ciekawe uzupełnienie gamy wyrobów serwowanych w danym miejscu, a niekiedy nawet mogą być sposobem na zdobycie nowych klientów.

- A na tym ostatnim zależy nam szczególnie. Po pierwsze, im więcej osób odwiedzi współpracujący z nami punkt, tym większe będzie zadowolenie naszego partnera. W ślad za tym, co oczywiste, iść będą większe zyski, dzięki którym będziemy mogli pozwolić sobie na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój – opisuje z kolei Szymon Odjas z Wytwórni „U Lodziarzy”.

I dodaje: Dla nas najważniejszy jednak jest trzeci powód: możliwość dotarcia z naszymi lodami do jeszcze szerszego grona konsumentów. Tworzymy desery dokładnie takie, jakie sami chcielibyśmy kupować, jesteśmy niezmiernie dumni z naszych produktów i chcemy, by mógł się nimi cieszyć każdy, kto tego zapragnie.

Choć formalnie oferta współpracy dla punktów gastronomicznych dopiero powstała, pierwsze porozumienia zostały już zawarte i niebawem lody z Wytwórni pojawią się w kilku nowych miejscach.

Cały czas trwają też poszukiwania kolejnych partnerów. Firmy zainteresowane ofertą Lodziarzy powinny się jednak spieszyć – liczba punktów, w których dostępne będą desery z WLP będzie ograniczona.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram