Rekordowa liczba lodziarni, nowe możliwości dla franczyzobiorców oraz kolejne produkty w ofercie – tak podsumowuje sezon jedna z największych w swoim segmencie sieć franczyzowa.
W zakończonym właśnie sezonie lodowym na terenie całego kraju pod szyldem Lody Bonano działało 220 lodziarni. To rekordowa liczba punktów gastronomicznych tej sieci. W ten sposób marka umocniła swoją pozycję lidera wśród lodziarni działających w systemie franczyzowym. A dodać jeszcze należy, że w tym roku powstał kolejny jej punkt za granicą - po Chorwacji Lody Bonano działają też w Brukseli.
– To był bardzo pracowity i niezwykle intensywny okres. Ale wysiłek i trud zdecydowanie się opłaciły. Znaczne zainteresowanie przedsiębiorców współpracą wynika głównie z czytelnych i korzystnych warunków, jakie proponujemy potencjalnym partnerom – mówi Radosław Charubin, twórca lodowego giganta.
Tegoroczny sezon stał pod znakiem nowości. Marka rozszerzyła swoją ofertę systemów franczyzowych o alternatywę dla stacjonarnych punktów w postaci „Lodobusów”. Rozbudowano również menu, do którego trafiły kawy - klasyczne i mrożone. Wprowadzenie tych produktów do oferty stanowiło zresztą bezpośrednią odpowiedź na pytania ze strony klientów.
Oficjalny koniec pracy lodziarni (choć nie wszystkich, bo w wielu miejscach Lody Bonano wciąż są otwarte) nie oznacza jednak urlopu dla zarządzających siecią. W zasadzie już trwają przygotowania do kolejnego sezonu. Co ciekawe, zostały już podpisane 3 kolejne umowy na sprzedaż lodów w przyszłym roku.
Osoby zainteresowane warunkami współpracy z siecią Lody Bonano zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych.