Sieć Jawa z własnym radiem internetowym 

Autor: Redakcja
Data dodania: 7 listopada 2014
Kategoria:
Sieć Jawa z własnym radiem internetowym; Foto: Jawa

Sieć Jawa z własnym radiem internetowym; Foto: Jawa

Franczyzowa sieć drogerii uruchomiła w swoich sklepach radio internetowe Jawa.

Od listopada br. klientom sklepów Jawa towarzyszy radio internetowe sieci. Jawa to koncept nowoczesnej sieci sprzedającej produkty drogeryjne w oparciu o dwa formaty sklepów: drogeryjny oraz format stoisk w sklepach spożywczych.

Od stycznia 2013 roku do sieci przystąpiło ponad 200 sklepów. W kwietniu 2013 ruszył projekt otwarć własnych sklepów, których jest obecnie 12.

Wsparcie logistyczne franczyzobiorcom zapewnia główny operator logistyczny sieci firma Komplex-Torus, jeden z liderów w dystrybucji produktów drogeryjnych w centralnej Polsce. Jest to spółka z 23-letnim doświadczeniem na rynku, biorąca aktywny udział w budowaniu rynku hurtowego oraz detalicznego. W latach 90-tych firma założyła pierwszą sieć franczyzową Jawa, która liczyła 800 sklepów.

W czerwcu 2013 roku wprowadzony został kolejny format - drogeria zintegrowana. Na rok 2014 planuje się otwarcie 40 drogerii zintegrowanych. Drogerie Jawa zintegrowane to koncept drogerii franczyzowej, połączonej jednym systemem informatycznym w sieć handlową, spójnie zarządzaną przez zespół doświadczonych menadżerów.

INK

Zainteresowanych współpraca z marką Drogerie Jawa zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram