Sieć Jawa z własnym radiem internetowym; Foto: Jawa
Franczyzowa sieć drogerii uruchomiła w swoich sklepach radio internetowe Jawa.
Od listopada br. klientom sklepów Jawa towarzyszy radio internetowe sieci. Jawa to koncept nowoczesnej sieci sprzedającej produkty drogeryjne w oparciu o dwa formaty sklepów: drogeryjny oraz format stoisk w sklepach spożywczych.
Od stycznia 2013 roku do sieci przystąpiło ponad 200 sklepów. W kwietniu 2013 ruszył projekt otwarć własnych sklepów, których jest obecnie 12.
Wsparcie logistyczne franczyzobiorcom zapewnia główny operator logistyczny sieci firma Komplex-Torus, jeden z liderów w dystrybucji produktów drogeryjnych w centralnej Polsce. Jest to spółka z 23-letnim doświadczeniem na rynku, biorąca aktywny udział w budowaniu rynku hurtowego oraz detalicznego. W latach 90-tych firma założyła pierwszą sieć franczyzową Jawa, która liczyła 800 sklepów.
W czerwcu 2013 roku wprowadzony został kolejny format - drogeria zintegrowana. Na rok 2014 planuje się otwarcie 40 drogerii zintegrowanych. Drogerie Jawa zintegrowane to koncept drogerii franczyzowej, połączonej jednym systemem informatycznym w sieć handlową, spójnie zarządzaną przez zespół doświadczonych menadżerów.
INK
Zainteresowanych współpraca z marką Drogerie Jawa zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych.