Sieć Handlowa „Kasztelan” oferująca szeroki wybór alkoholi i tytoniu uruchomiła ofertę franczyzy. W 2015 roku firma skupi się na rozwoju regionalnych oddziałów partnerskich.
– Sieć Handlowa „Kasztelan” została założona w 2005 roku w Krakowie w rejonie zabytkowego starego miasta. Blisko dziesięcioletnia działalność powiązana z doświadczeniem w budowie sieci sklepów własnych zaowocowała uruchomieniem franczyzowej ogólnopolskiej Sieci Handlowej „Kasztelan” w ramach projektu Kasztelan-Franchising oraz spółek działających w grupie – opowiada Piotr Ladra, prezes zarządu spółek z Kasztelan GROUP.
Spółki oferują współpracę w formacie oddziałów Franczyzy Regionów, które mają zarządzać sklepami franczyzowymi na danym terytorium.
– Dyrektor oddziału tworzy i zarządza franczyzową Siecią Handlową „Kasztelan” w swoim regionie w ramach ogólnopolskiego projektu Kasztelan-Franchising. Franczyzobiorcy uzyskują wsparcie m.in. w postaci systemów informatyczno-fiskalnych i innych rozwiązań IT, know-how, specjalistyczne szkolenia i wspólną identyfikacją wizualną oraz unikalny w porównaniu z konkurencją udział w przychodach marketingowych. W 2015 roku skupimy się na wzmocnieniu obecności w regionach za pomocą rozbudowy kolejnych oddziałów franczyzowych – dodaje Piotr Ladra.