Częstochowska Galeria Jurajska poszerza swoją ofertę modową skierowaną do kobiet. Do grona najemców centrum dołączyła właśnie polska marka Greenpoint. Nowy salon zajmuje powierzchnię 125 m².
Greenpoint, sieciowa marka odzieżowa z ofertą skierowaną do kobiet dołączyła do portfolio najemców Galerii Jurajskiej, największego centrum handlowego w Częstochowie.
To już 24 polska marka odzieżowa, która zdecydowała się na salon w tej galerii. Tylko pod koniec zeszłego roku ta lista poszerzyła się m.in. o Monnari, Kubenz i 4F. Swoje salony mają także tu m.in. Vistula/Wólczanka, SIMPLE, Tatuum, Reserved i Sinsay.
Nie bez znaczenia jest także fakt, że jest to polska marka - Greenpoint należy do krakowskiej spółki Fandango.
- Polskie marki przyciągają częstochowian. Najlepszym przykładem jest wprowadzenie do Galerii Jurajskiego kompletnej oferty polskiego giganta odzieżowego, czyli marki LPP. Dla centrum okazało się to sporym katalizatorem w 2014 roku - mówi Katarzyna Korpak.
Sieć Greenpoint liczy około 80 sklepów (większość to sklepy własne, w lutym br. w sieci działało 17 franczyzowych salonów).
INK