Sieć gastronomiczna stawia na lokale stacjonarne

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Meat & Fit
Meat & Fit będzie rozwijać jedynie sieć barów stacjonarnych.

Sieć małopowierzchniowych lokali gastronomicznych otworzy dwie kolejne lokalizacje.

Meat & Fit rozwijajmy w punktach stacjonarnych. W najbliższym czasie otworzymy 2 nowe lokale. Nie mieliśmy uruchomionych przyczep gastronomicznych. Prowadziliśmy kilka rozmów, które nie doszły do skutku – mówi Łukasz Błażejewski, menadżer sieci Meat & Fit.

Przypomnijmy, że oferta uruchomienia food trucków pod marką Meat and Fit by 7th Street pojawiła się w październiku 2014 roku. Firma zakładała, że nowym formatem zainteresują się przedsiębiorcy, którzy chcą uruchomić biznes gastronomiczny we franczyzie, ale ze znacznie mniejszym wkładem finansowym, niż wymaga tego otwarcie dużej restauracji.

„Meat & Fit” to sieć mało powierzchniowych stacjonarnych punktów gastronomicznych. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem lokalu Meat & Fit muszą liczyć się z kosztem około 60 tys. zł netto. 

W menu Meat & Fit znajduje się szeroki wybór dań i przekąsek, m.in. sałatki, sandwiche z grillowaną wołowiną lub drobiem przygotowywane na oczach klienta, sandwiche wegańskie, natomiast dla łasuchów gofry oraz pancakes w kilku odsłonach.

Więcej informacji o tym systemie znajduje się w naszej bazie konceptów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram