Sieć Dominium szuka partnerów 

Data dodania: 9 grudnia 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Sieć Dominium szuka partnerów 

Rozpoczynamy realizację planu rozwoju sieci w systemie franczyzowym na terenie kraju – o najbliższych planach sieci pizzerii Dominium rozmawiamy z Tomaszem Czają, dyrektorem działu rozwoju Dominium S.A.

Z jakim wynikiem wchodzicie Państwo w nowy rok?

W 2014 roku odnotowaliśmy znaczny wzrost zainteresowania naszymi usługami. Przeprowadziliśmy proces rebrandingu sieci, którego celem było wzmocnienie rozpoznawalności marki. Nastąpiła zmiana wystroju wszystkich restauracji, w których dzięki ociepleniu wnętrz, w otoczeniu włoskich pejzaży, klienci jeszcze bardziej mogą poczuć atmosferę Włoch. Jednocześnie opracowaliśmy jednolitą komunikację marketingową. a także uruchomiliśmy nową stronę internetową.

Jaki udział w sieci mają placówki franczyzowe?

Obecnie w całej Polsce działa ponad 70 restauracji własnych oraz 1 franczyzowa. Lokale położone są w najlepszych punktach handlowych, które przyciągają klientów nowoczesnym wystrojem, atrakcyjną ofertą i jakością produktów.

Czyli oferta franczyzy już dojrzała? 

Na najbliższe lata planujemy dalszy rozwój sieci oraz wzmocnienie pozycji restauracji w Polsce i za granicą. Docelowo chcemy zaistnieć we wszystkich większych miastach Polski. Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami rozpoczynamy realizację planu rozwoju sieci w systemie franczyzowym na terenie kraju. W ostatnim czasie przygotowaliśmy ofertę i pakiet franczyzowy, rozpoczynamy rozmowy z kandydatami na franczyzobiorców. W 2015 roku planujemy otworzyć restaurację własną w Toruniu w Atrium Copernicus, kolejny lokal w Bukareszcie, a także kilka restauracji w systemie franczyzowym. Prowadzimy rozmowy z kilkoma galeriami handlowymi dotyczące nowych lokalizacji.

Czy przewidziane są jakieś dodatkowe zachęty dla tych, którzy myślą o własnym biznesie w ramach sieci?

Współpracując z nami franczyzobiorca otrzymuje bezpieczną koncepcję prowadzenia przedsiębiorstwa, korzysta ze sprawdzonych standardów i wieloletniego doświadczenia. Niezmiernie ważne jest oczywiście prowadzenie działalności pod rozpoznawalną marką z udokumentowanymi sukcesami rynkowym. Oferujemy pomoc w uruchomieniu i prowadzeniu działalność na wszystkich etapach trwania współpracy. Franczyzobiorca uzyskuje opiekę szkoleniową i organizacyjną oraz korzysta z działań marketingowych sieci prowadzonych na szeroką skalę.

Irina Nowochatko-Kowalczyk

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram