Jedna z sieci sklepów spożywczych zaprezentowała nowy model franczyzy. W ramach tego projektu franczyzodawca zainwestuje w kluczowe elementy wyposażenia sklepu partnerskiego kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Sieć sklepów spożywczych ODIDO rozwijana przez MAKRO wprowadza zaawansowany model franczyzy, który ma jeszcze bardziej wspierać franczyzobiorcę przy zachowaniu przez niego niezależności. W ramach nowego modelu, MAKRO zapewnia m.in. inwestycję o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych w wyposażenie, dzielenie się swoim know-how oraz współpracę na partnerskich zasadach.
– Ponadto, klienci otrzymają pakiet rozwiązań promocyjnych dedykowanych wyłącznie sklepom ODIDO oraz wsparcie komunikacyjne w mediach – mówi Roman Krucki, kierownik ds. grupy klientów Trader.
W ramach tego modelu franczyzy MAKRO zainwestuje w kluczowe elementy wyposażenia sklepu franczyzobiorcy o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych. Firma zapewni też promocje oraz indywidualne wsparcie oparte na swoim know-how. Ważnym elementem jest również współpraca na zasadach partnerskich. Franczyzobiorca zobowiązany jest do zachowania kluczowych standardów, ale ma swobodę w dopasowaniu sklepu do lokalnych potrzeb.