Dają kilkadziesiąt tysięcy złotych na wyposażenie sklepu

Data dodania: 16 lipca 2015
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: ODIDO

Jedna z sieci sklepów spożywczych zaprezentowała nowy model franczyzy. W ramach tego projektu franczyzodawca zainwestuje w kluczowe elementy wyposażenia sklepu partnerskiego kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Sieć sklepów spożywczych ODIDO rozwijana przez MAKRO wprowadza zaawansowany model franczyzy, który ma jeszcze bardziej wspierać franczyzobiorcę przy zachowaniu przez niego niezależności. W ramach nowego modelu, MAKRO zapewnia m.in. inwestycję o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych w wyposażenie, dzielenie się swoim know-how oraz współpracę na partnerskich zasadach.

Ponadto,  klienci otrzymają pakiet rozwiązań promocyjnych dedykowanych wyłącznie sklepom ODIDO oraz wsparcie komunikacyjne w mediach – mówi Roman Krucki, kierownik ds. grupy klientów Trader.

W ramach tego modelu franczyzy MAKRO zainwestuje w kluczowe elementy wyposażenia sklepu franczyzobiorcy o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych. Firma zapewni też promocje oraz indywidualne wsparcie oparte na swoim know-how. Ważnym elementem jest również współpraca na zasadach partnerskich. Franczyzobiorca zobowiązany jest do zachowania kluczowych standardów, ale ma swobodę w dopasowaniu sklepu do lokalnych potrzeb.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram