W 2014 roku przychody spółki CDRL, do której należy marka Coccodrillo wzrosły o 27%. Sieć sklepów z odzieżą dla dzieci i młodzieży wygenerowała 106,11 mln zł.
Spółka odnotowała także dobry wynik sprzedaży w sklepie internetowym. Przychody w segmencie e-commerce wyniosły 5,29 mln zł i były o 40% wyższe niż w poprzednim roku.
Przychody CDRL ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce w 2014 roku wyniosły 106,11 mln zł wobec 83,45 mln zł w poprzednik roku (wzrost o 27%). W samym IV kwartale wyniosły one 30,39 mln zł wobec 26,56 mln zł (wzrost o 14%).
Obecnie pod marką Coccodrillo działa 214 placówek handlowych w kraju (79 sklepów własnych i 135 sklepów agencyjnych). Na całym świecie sieć sklepów dystrybutora i producenta odzieży dziecięcej pod koniec grudnia 2014 roku liczyła 364 placówek - o 6% więcej niż w 2013 roku.
INK