Sieć butików na kryzys

Autor: Redakcja
Data dodania: 11 września 2009
Kategoria:
rg_logo.gif
rg_logo.gifJest kryzys. Sprowadzamy nad Wisłę nową sieć z ubraniami. Z takiego założenia wyszła grupa R&D uruchamiając sieć Guess. Plany zakładają stworzenie w ciągu 36 miesięcy sieci liczącej około 50 salonów.

Jak zaznaczył w rozmowie z dziennikiem Puls Biznesu Walter Prati, prezes R&D, do końca roku zostanie uruchomionych jeszcze pięć salonów, m.in. we Wrocławiu, Gdyni i Poznaniu. Większość z planowanych sklepów będzie należała do R&D. Część zostanie otwarta przez franczyzobiorców. Decyzję o uruchomieniu w Polsce sieci Guess w czasach kryzysu Walter Prati tłumaczy tym, że nasz kraj jest jednym z najbardziej perspektywicznych w tej części Europy. Trzeba więc zawczasu zająć dobrą pozycję.

Od 1995 r. wprowadzam do Polski znane marki, m.in. Max Mara, Yersace Collection. Od sezonu jesień-zima 2009/2010 grupa R&D stanie się wyłącznym dystrybutorem na rynku polskim marek: Belstaf, Calvin Klein Jeans, Richmond, a także wyłącznym agentem marki Armani Baby.

FwP, 11 września 2009r.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 12 sierpnia 2022
Bezrobocie w Polsce najniższe od 32 lat
Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram