Sieć barów kanapkowych wprowadza nowy wystrój

Autor: Redakcja
Data dodania: 26 stycznia 2016
Kategoria:

SUBWAY uruchomił w Kielcach swoją restaurację, w  aranżacji tzw. Metro Decor.

SUBWAY uruchomił w Kielcach swoją restaurację, w  aranżacji tzw. Metro Decor. Marka sukcesywnie wprowadza ten projekt wystroju lokali już od dwóch lat. Charakterystyczny nowy wystrój wnętrza ma nadać restauracjom SUBWAY ciepłego, przyjaznego i bardziej ekskluzywnego charakteru.

- Musimy się zmieniać tak jak zmienia się rynek, wrażliwość i estetyka konsumentów. W stylistyce Metro Decor m.in. stare ceglane tapety zastąpiliśmy wysokiej jakości materiałami ceramicznymi doświetlanymi dekoracyjnymi, bursztynowymi lampami. Nowe są panele podłogowe, blaty i tablice z menu. Całość jest utrzymana w ciepłych pastelowych barwach. Liczymy, iż w takim wystroju nasi klienci poczują się bardziej komfortowo niż dotychczas - wyjaśnia Michał Piasecki, regionalny agent ds. rozwoju SUBWAY.

Kielecki SUBWAY w Galerii Echo usytuowany jest na poziomie +1, w strefie tzw. food court, grupującej również inne lokale gastronomiczne, kawiarnie i cukiernie. Zajmuje powierzchnię ok. 50 m² i zatrudnia obecnie 5 osób. Restauracja rozpoczęła już rekrutację kolejnych pracowników.

SUBWAY, to powstała w USA, obecnie największa na świecie, pod względem liczby lokali, sieć tzw. restauracji szybkiej obsługi. Globalnie posiada dziś prawie 45 tysiące punktów w 110 państwach. W Polsce SUBWAY od czerwca tego roku ma już ponad 100 restauracji. Sieć lokalizuje swoje punkty głównie w dużych galeriach handlowych, przy śródmiejskich deptakach, na dworcach kolejowych, a nawet stacjach benzynowych.

 - Doświadczenia z innych państw pokazują nam, że przekroczenie liczby 100 lokali restauracyjnych, jest krokiem milowym w rozwoju sieci. Przystępny system franczyzowy, to kolejny element wpływający na dynamiczny rozwój. Nasi partnerzy widzą po prostu, że jest to dobry i perspektywiczny biznes. Taki, który umie podążać za wszystkimi współczesnymi trendami. Dlatego zakładamy dalszy wzrost liczby naszych biznesowych partnerów - dodaje Michał Piasecki

Według magazynu Forbes marka SUBWAY za 2014 r. uplasowała się na 85 pozycji listy 100 najcenniejszych marek na świecie i jest wyceniana na 6 miliardów dolarów. Łączne przychody SUBWAY za 2014 rok sięgnęły 18,2 miliarda dolarów.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram