Franczyzowa sieć punktów świadczących usługi kurierskie przygotowała nową ofertę współpracy, którą kieruje do właścicieli małych, lokalnych firm.
– Nową ofertę kierujemy do właścicieli lokalnych firm, które będą działać w oparciu o system Parcel Shop. Innymi słowy, każdy kto prowadzi jakiś lokalny biznes, np. lombard, punkt opłat, ksero, czy nawet punkt kurierski nie należący do żadnej sieci i chciałby powiększyć swoje zyski, może to zrobić z minimalnym nakładem finansowym – mówi serwisowi franczyzawpolsce.pl Kamil Janowski, CEO Ship Center.
Obecnie w sieci działającej pod tym logo funkcjonuje 60 placówek franczyzowych. I - jak zaznacza Kamil Janowski - nadal aktualna jest standardowa opcja współpracy partnerskiej. W tym przypadku, koszt wejścia do sieci, który obejmuje pełne podstawowe wyposażenie placówki zaczyna się od 9,9 tys. zł netto.
Firma poszukuje partnerów na terenie całego kraju. Do końca tego roku w planach jest otwarcie od 4 do 8 kolejnych placówek franczyzowych Ship Center oraz około 10 placówek typu Parcel Shop.
– Rynek usług kurierskich w Polsce cechuje dynamiczny rozwój, dużo większy niż np. u naszych sąsiadów Czechów. Polacy bardzo chętnie wysyłają wszystko i wszędzie. Jest to też bardzo konkurencyjny rynek, ale każda szanująca się sieć punktów kurierskich trzyma swój standard - posiada infolinię a przede wszystkim system obsługi klienta - czego nie znajdziemy u pierwszego lepszego brokera internetowego. Nasza sieć wyróżnia się przede wszystkim tym, że od samego początku punkty świadczą zarówno usługi kurierskie, jak i poligraficzne - współpracujemy z wieloma drukarniami w Polsce, posiadamy także własny sprzęt. W planach na rok 2018 mamy powiększenie liczby placówek oraz wdrożenie innowacyjnych narzędzi usprawniających pracę franczyzobiorców. Zwiększą one zarówno zyski – podsumowuje Kamil Janowski.