Polska sieć placówek oferujących usługi kurierskie, poligrafii i wirtualnego biura zwiększyła liczę oddziałów. Firma zapowiada dalszy rozwój sieci we franczyzie.
– Aktualnie nasza sieć liczy 52 placówki i oczywiście - jak zawsze - planujemy kolejne otwarcia. Wprowadzamy też do oferty nowych przewoźników i dodatkowe usługi – mówi nam Łukasz Osyra, manager zarządzający siecią Ship Center.
Franczyzę Ship Center wyróżnia m.in. stosunkowo krótki termin otwarcia punktu usługowego i niski koszt inwestycji. Od momentu podpisania umowy do uruchomienia placówki upływa około 2-3 tygodni. Franczyzobiorcą może zostać osoba, która dysponuje około 20 tys. zł na start.
Okres zwrotu inwestycji jest również stosunkowo krótki - następuje miedzy 12 a 18 miesiącem działania oddziału. Z kolei od uruchomienia punktu do uzyskania pierwszych zarobków upływa od 4 do 6 miesięcy. Przypomnijmy, że rok temu w tym samym okresie pod logo Ship Center działały 42 oddziały.