Sephora chce otwierać 3 perfumerie rocznie 

Autor: Redakcja
Data dodania: 3 listopada 2014
Kategoria:
Foto: Zespół Sephora

Sieć perfumerii Sephora, będąca częścią globalnego koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), obchodzi w Polsce swoje 15-lecie. Obecnie sieć liczy 92 perfumerie. W ciągu najbliższych trzech lat planowane są 3 otwarcia rocznie.

Sephora od 15 lat rozwija swoją sieć stawiając na jakość i rentowność konceptu. W latach 2012-2014 firma otworzyła dziesięć nowych perfumerii w Polsce. W ciągu najbliższych trzech lat planowane są 3 otwarcia rocznie. Będzie to kontynuacja strategii rozwoju polegającej na wybieraniu tylko najbardziej prestiżowych lokalizacji w najlepszych centrach handlowych największych polskich miast oraz przy głównych ulicach tych miast.

Obecnie Sephora posiada w Polsce 92 perfumerie. Ostatnia z nich otwarta została we wrześniu w Olsztynie. Pierwszą perfumerię Sephora w Polsce otwarto w 1999 roku w Bydgoszczy. 

Wiedzieliśmy, że jeśli nasza perfumeria odniesie sukces w średniej wielkości na tle innych miast Bydgoszczy, odniesie go również w każdym dużym mieście powyżej 100 tys. mieszkańców. Nie myliliśmy się. Dziś Sephora to jeden z liderów sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych – mówi Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska.

INK 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram