Sieć perfumerii Sephora, będąca częścią globalnego koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), obchodzi w Polsce swoje 15-lecie. Obecnie sieć liczy 92 perfumerie. W ciągu najbliższych trzech lat planowane są 3 otwarcia rocznie.
Sephora od 15 lat rozwija swoją sieć stawiając na jakość i rentowność konceptu. W latach 2012-2014 firma otworzyła dziesięć nowych perfumerii w Polsce. W ciągu najbliższych trzech lat planowane są 3 otwarcia rocznie. Będzie to kontynuacja strategii rozwoju polegającej na wybieraniu tylko najbardziej prestiżowych lokalizacji w najlepszych centrach handlowych największych polskich miast oraz przy głównych ulicach tych miast.
Obecnie Sephora posiada w Polsce 92 perfumerie. Ostatnia z nich otwarta została we wrześniu w Olsztynie. Pierwszą perfumerię Sephora w Polsce otwarto w 1999 roku w Bydgoszczy.
– Wiedzieliśmy, że jeśli nasza perfumeria odniesie sukces w średniej wielkości na tle innych miast Bydgoszczy, odniesie go również w każdym dużym mieście powyżej 100 tys. mieszkańców. Nie myliliśmy się. Dziś Sephora to jeden z liderów sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych – mówi Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska.
INK