Sieć sklepów z odzieżą nową i używaną udostępnia swoim partnerom salon wystawienniczo – szkoleniowy.
Jak informuje Jan Kozłowski, właściciel sieci sklepów Bazar Odzieżowy, to nowy projekt uruchomiony w styczniu 2018 roku.
– Celem uruchomienia takiego salonu, jest przedstawienie potencjalnym franczyzobiorcom oferty i pokazanie jak ma funkcjonować prowadzony przez nich biznes. Na miejscu każdy zainteresowany prowadzeniem własnego biznesu, może zapoznać się z wizualizacją sklepu oraz przejdzie szkolenia związane z tematem funkcjonowania placówki, którą będzie prowadził – wyjaśnia w rozmowie z franczyzwpolsce.pl Jan Kozłowski.
Dodaje, że zadaniem firmy jest też przekazanie jak najwięcej informacji, tak by działalność franczyzobiorcy była jak najefektywniejsza. Szkolenia odbywają się w ramach opłaty franczyzowej.
– Naszym celem jest zaprezentować na żywo, czego może spodziewać się przyszły franczyzobiorca w prowadzeniu własnego biznesu – kontynuuje właściciel sieci sklepów Bazar Odzieżowy.