Salad Story rozszerza ofertę

Autor: Redakcja
Data dodania: 10 stycznia 2011
Kategoria:
Salad_Story_Healthy_HalsaSpecjalnie na zimę dodaje więcej składników na ciepło. Sieć barów sałatkowych, rozwijana od 2007 r., liczy już 12 placówek, a w tym roku powiększy się o kolejne własne i franczyzowe.

Koniec roku przyniósł powiew nowości w Salad Story. Sieć uruchomiła dwa nowe bary - w Warszawie przy ul. Polnej oraz we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim. Zadbała także o nowe pozycje w menu, w tym przede wszystkim sałatki z ciepłymi mięsami. Szczególną chlubą zimowego menu Salad Story jest kompozycja Healthy Halsa (grillowany kurczak, ser pleśniowy, pomidorki cherry, papryka, ogórek) – idealnie zbilansowana sałatka opracowana przez dietetyczkę z poradni Halsa.

Kolejne nowości to zupa meksykańska z cieciorką, kukurydzą i fasolą, a także zupa z makaronem orzo z pomidorami i kolendrą oraz zupa z białych warzyw z oliwą truflową. Wprowadzone zostały również nowe tarty oparte o zmienioną, pozbawioną śmietany recepturę. Salad Story pamięta także o najmłodszych gościach i specjalnie dla nich sieć wprowadziła zestaw Fit Kid, w którym do wyboru są: sałatka, pasta salad, kanapka lub zupka i dodatkowo soczek bez cukru, chipsy owocowe i warzywne, a dla osłody jajko niespodzianka.

Pierwszy lokal Salad Story został otwarty w 2007 r. w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. Od 2009 r. sieć rozwijana jest także poprzez franczyzę. Obecnie liczy 12 placówek, w tym trzy franczyzowe (w Bielsku-Białej, Krakowie oraz nowo otwarty lokal w Bydgoszczy). Kolejne własne lokale sieci mają ruszyć wkrótce we Wrocławiu oraz Warszawie, zaś franczyzowe m.in. w Radomiu i Szczecinie. W tegorocznych planach sieci jest także ekspansja zagraniczna - do Niemiec i Francji.

Swój rozwój Salad Story opiera przede wszystkim o lokalizacje w centrach handlowych. Koszt uruchomienia franczyzowego baru sałatkowego może wynieść między 100-150 tys. a 350 tys. zł. Osoby poszukujące franczyzy na rynku barów i restauracji ze zdrową żywnością mają na razie niewielki wybór ofert w naszym kraju. Oprócz Salad Story w ten sposób rozwijane są także takie koncepty jak Green Way (obecnie 28 barów), Bioway (3 bary) oraz należące do spółki Wars - Green Patio (1 restauracja).

JCB

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram