- Za duży sukces uważamy to, że udało nam się wejść do kolejnych największych miast Polski: Katowic i Szczecina. Zrealizowaliśmy 90 procent planów, jakie mieliśmy na ten rok, a pozostałe 10 proc. czasu poświęciliśmy na realizację dodatkowych inwestycji, przy wykorzystaniu możliwości, które pojawiły się już w trakcie roku (Lotnisko Chopina w Warszawie, Silesia City Center w Katowicach) – mówi Dorota Stępień zajmująca się rozwojem sieci Salad Story.
Lokal, który powstał w strefie pasażerskiej na Lotnisku Chopina w Warszawie, działa dodatkowo w zupełnie nowym dla sieci formacie – wolnostojącej wyspy. Do tej pory uruchamiała ona bary w lokalach przyulicznych lub na terenie food courtów w centrach handlowych.
- Obroty sieci systematycznie rosną dzięki coraz większej popularności wśród Polek i Polaków jedzenia poza domem oraz wzrastającej świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania – dodaje Dorota Stępień.
Sieć podejmuje także szereg działań, by zwiększać zadowolenie swoich klientów. W tym roku rozpoczęła współpracę z psychologiem sprzedaży, co zaowocowało dwoma dużymi projektami: przygotowaniem nowych standardów obsługi klienta wdrażanych poprzez specjalistyczny system szkoleń oraz regularnym przeprowadzaniem badań „Tajemniczego klienta” we wszystkich placówkach należących do sieci. Plany Salad Story na przyszły rok to przede wszystkim dalsze ulepszanie standardów na każdym etapie produkcji i sprzedaży. Sieć chce się też oczywiście dalej rozwijać zarówno poprzez uruchamianie punktów własnych, jak i franczyzowych.
Joanna Cabaj - Bonicka