Rynek wydawniczy kusi okazją

Autor: Redakcja
Data dodania: 5 lutego 2018
Kategoria:
Foto: Free TV
Rynek wydawniczy kusi okazją

Foto: Free TV

Nadchodzące wybory samorządowe albo imprezy masowe to okazja dla lokalnych wydawców do zarobku w postaci dodatkowych wpływów z reklamy. To świetny czas na otwarcie własnego wydawnictwa – przekonuje Konrad Waszczyk, redaktor naczelny magazynu Free TV.

W ramach konceptu franczyzowego Free TV jest wydawany magazyn z programem telewizyjnym, w którym reklamują się lokalni przedsiębiorcy.

Działamy na rynku od 12 lat. Jako pierwsza firma w Polsce wprowadziliśmy tego rodzaju produkt wydawniczy. W ramach naszego konceptu wydajemy ogólnopolską gazetę. Program telewizyjny wszędzie jest ten sam – w zależności od regionu, zmienia się tylko jej dodatek wewnętrzny, który służy jako powierzchnia reklamowa. Naszym franczyzobiorcom oferujemy pełną infrastrukturę wydawniczą. Inwestując ok. 8 tys. zł można od razu zaczynać działać. Zadaniem franczyzobiorcy jest jedynie wyjść i pozyskać klienta – mówi serwisowi franczyzawpolsce.pl Konrad Waszczyk.

Dodaje, że tego rodzaju działalność nie wymaga utrzymania biura. Wystarczy mieć komputer i internet, aby zarabiać. Im bardziej franczyzobiorca angażuje się w sprzedaż powierzchni reklamowej, tym szybciej jego firma zacznie generować zysk. Rynek reklamowy daje wiele okazji, by zarobić. Jak zauważa Konrad Waszczyk, w listopadzie 2018 roku mają się odbyć wybory samorządowe. To jest dodatkowa okazja dla kogoś, kto wydaje gazetę. Może zarobić na sprzedaży powierzchni pod ogłoszenia wyborcze.

Taka okazja nadarza się raz na cztery lata. Tego typu wydarzenia pokazują, że jak mam gazetę, to mogę wyjść ze swoją ofertą reklamy do szerokiej grupy odbiorców. Dla wydawców tegoroczne wybory będą dużym zastrzykiem finansowym. Ponadto, można zarabiać na różnego rodzaju imprezach masowych sprzedając reklamę np. właścicielom hoteli i baz noclegowych czy firmom gastronomicznym – kontynuuje redaktor naczelny magazynu Free TV.

Rynek reklamy notuje wzrost. W trzech kwartałach 2017 roku wartość netto rynku reklamy w Polsce wyniosła 6118 mln zł (Starcom). Jest to o 1,2% więcej niż w tym samym okresie 2016 roku.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 3 grudnia 2021
Potężna kara dla Eurocash
Data dodania: 1 grudnia 2021
Nowy koncept franczyzowy sieci Gruby Benek
Data dodania: 30 listopada 2021
ZPPHiU przeciwny wprowadzaniu nowych opłat na rzecz centrów handlowych
Data dodania: 29 listopada 2021
Grene podąża za trendami
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram