Polska sieć punktów usługowo-kurierskich rozwijająca się we franczyzie wyruszyła na podbój rynku. Klientów zdobywa nietypową ofertą.
– Nie jesteśmy tylko brokerem firm kurierskich, ale również największą siecią oferującą poligrafię, jak i wirtualne biuro. Dodatkowo, jako jedyna sieć w Polsce oferujemy wydruki 3D. Klienci cenią nasze placówki za to, że w jednym miejscu mogą znaleźć wszystko co potrzebują, zarówno wizytówki, reklamę, jak i wysyłki – mówi nam Łukasz Osyra, manager zarządzający w firmie Ship Center.
W tym roku spółka chce otworzyć 45 placówek franczyzowych w Polsce i rozpocząć działalność na rynku czeskim. We wrześniu zostanie uruchomiony pierwszy punkt w Czechach, zarządzany przez master franczyzobiorcę. Planuje się, że w przyszłym roku liczba punktów w Polsce wzrośnie do 60. Z kolei na innych rynkach będzie funkcjonować około 10 oddziałów.
– Dzięki niskim kosztom uruchomienia punktu Ship Center (minimalny koszt inwestycji to 3 tys. zł), okres zwrotu poniesionych wydatków następuje średnio po 8 miesiącu działalności. Punkt zaczyna zarabiać już od 4 miesiąca. Oczywiście nie jest to regułą, gdyż w naszej sieci mamy punkty, które zaczęły zarabiać wcześniej, jak i takie które zarabiały po 6 miesiącu. Jednak widzimy, że obroty naszych placówek rosną z miesiąca na miesiąc – dodaje Łukasz Osyra.
Ship Center działa od 2013 roku. Siedziba firmy znajduje się w Katowicach. Wśród jej usług są m.in. wysyłki kurierskie, przesyłki paletowe, usługi drukarni (poligrafia, pieczątki, wydruki 3D) i pakowanie.
Z ofertą współpracą Ship Center można zapoznać się w naszej bazie systemów franczyzowym.