Popyt na usługi kosmetyczne nie spada. Wraz ze wzrostem tempa życia i modą na korzystanie z profesjonalnych zabiegów zapotrzebowanie na tego typu usługi będzie rosło – o rozwoju marki Abacosun opowiada Madgalena Senderska, koordynator ds. handlowych.
– Dla Abacosun franczyza jest jednym z kierunków rozwoju. Partnerów kluczowych szukamy zarówno wśród właścicieli gabinetów franczyzowych innych marek, jak i niezrzeszonych – zaznacza.
Madgalena Senderska podkreśla też, że rynek usług kosmetycznych jest wciąż nienasycony. Świadczy o tym tempo rozwoju firmy. Od marca 2014 roku sieć salonów franczyzowych Abacosun wzbogaciła się o dwa instytuty urody oraz pięć salonów urody.
– Do końca tego roku planujemy kolejne otwarcia – dodaje.
Marka Abacosun jest obecna na rynku od 1995 roku. Przez te lata aktywnie uczestniczyła w tworzeniu polskiej branży kosmetycznej. Wiele produktów oferowanych przez Abacosun posiada patenty.
INK