Rynek salonów fotodepilacji wciąż nienasycony

Autor: Redakcja
Data dodania: 15 czerwca 2011
Kategoria:

NoVello_salon_fotodepilacji

W Hiszpanii, która ma podobną liczbę mieszkańców jak Polska, działa ok. 2800 salonów fotodepilacji, u nas jest ich ok. 250 - podaje firma No + Vello.

- W Polsce rynek usług z wykorzystaniem IPL na skalę masową, a więc po przystępnych cenach dopiero się rozwija. Dzięki akcjom informacyjnym w prasie kobiecej, rosnącej liczbie punktów, które również popularyzują te zabiegi, świadomość ich zalet i dostępności rośnie. A potencjał rynku wciąż jest olbrzymi - mówi Kamil Ponisz, expansion director No + Vello w Polsce.

Szacuje on, że obecnie z fotodepilacji korzysta w naszym kraju ok. 15 proc. z tej grupy, do której kierowana jest oferta. Oznacza to, że ok. 85 proc. potencjalnych klientów jeszcze nigdy dotąd nie korzystało z tego typu zabiegów, gdyż np. stosują domowe metody usuwania owłosienia. Ale dzięki rozbudowie sieci salonów fotodepilacji oraz akcjom informacyjnym w niedługiej przyszłości mogą one zasilić grono klientów takich placówek.

W naszym kraju poprzez franczyzę rozwija się już 8 sieci salonów fotodepilacji. Największą jest właśnie No + Vello, które sprzedało tu ponad 100 licencji franczyzowych.

- Część salonów jest jeszcze w trakcie uruchamiania, ale myślę, że na koniec pierwszego półrocza będziemy mieć już 100 działających placówek. Rok chcemy zakończyć z liczbą 140 salonów - zapowiada Kamil Ponisz. Zauważa on, że coraz więcej franczyzobiorców sieci decyduje się na prowadzenie więcej niż jednego punktu. Od początku tego roku ruszyło już pięć salonów należących do multifranczyzobiorców.

No + Vello szykuje się też do wprowadzenia na rynek kilku nowości. - Wprowadziliśmy w naszych salonach nowy, rewolucyjny rodzaj lamp, który pozwala wykonywać zabiegi fotodepilacji na skórze opalonej. Dzięki temu niwelujemy efekt sezonowości w naszych salonach. W ubiegłym roku w wakacje zauważyliśmy znaczny spadek przychodów, w tym to już nie powinno mieć miejsca. Zwłaszcza, że startujemy właśnie z mocną kampanią reklamującą te usługi - dodaje Kamil Ponisz.

No + Vello pracuje także nad konceptem dla franczyzobiorców z miast poniżej 50 tys. mieszkańców. Firma otrzymuje coraz więcej zapytań z takich miejscowości. W jej ocenie, potencjał tych rynkow może się okazać niewystarczający do prowadzenia działalności w tym samym modelu jak w dużych miastach. - Oczywiście do wykonywania zabiegów będziemy używać tych samych urządzeń, nie odbije się więc to na jakości. Chodzi raczej o inny model biznesowy. Szczegóły podamy już wkrótce - zapowiada Ponisz.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy
Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram