Rybka posmakowała łódzkim pracownikom biurowym

Autor: Redakcja
Data dodania: 15 stycznia 2015
Kategoria:
Foto: Rybkodajnia

Dostrzegliśmy ze wspólnikiem swego rodzaju niszę rynkową - w naszym regionie nie ma wielu miejsc, gdzie można zjeść rybkę z prawdziwego zdarzenia. A naszą największą grupę odbiorców są pracownicy biurowi – mówi Dawid Kucharski, który wraz z Marcinem Domagałą serwuje dania z ryby pod szyldem Rybkodajni w Łodzi. 

W jakiej lokalizacji znajduje się wasz lokal?

Nasz lokal znajduje się w Łodzi i zlokalizowany jest niemal na skrzyżowaniu najbardziej znanego deptaka ulicy Piotrkowskiej i najbardziej reprezentacyjnej ulicy - Piłsudskiego.

Czym zajmowaliście się zanim dołączyliście do sieci Rybkodajnia?

Wraz ze wspólnikiem zajmowaliśmy się wcześniej szeroko pojętym przedstawicielstwem handlowym. 

Dlaczego wybraliście właśnie tę markę?

Dostrzegliśmy ze wspólnikiem swego rodzaju niszę rynkową - w naszym regionie nie ma wielu miejsc, gdzie można zjeść rybkę z prawdziwego zdarzenia.

Polecamy: Restaurator ryzykuje bardziej, niż bankowiec

Kto stanowi największą grupę klientów lokalu?

Naszą najbardziej liczną grupą odbiorców są pracownicy biurowi.

Po jakim okresie działalności Rybkodajnia zaczęła generować zysk?

Wprowadziliśmy na rynek nowość, z którą klienci muszą się obyć. Dlatego też na tym etapie trudno jest jeszcze mówić o generowaniu zysków.

Czy było to zgodne z założeniami?

Nie wszystkie założenia udało nam się spełnić, ale mamy nadzieję, że sytuacja ta szybko się zmieni.

Zamierzacie otworzyć kolejne punkty?

Na chwilę obecną posiadamy jeden lokal. Rozważymy otworzenie innych, ale wszystko uzależnione jest od rozwoju naszego punktu w Łodzi.

Polecamy: Mobilna franczyza jakiej nie znaliście

Ile wolnego macie w tygodniu?

W ciągu tygodnia udaje nam się wygospodarować jeden dzień wolnego.

Czy delegujecie obowiązki?

Tak, zatrudniamy pracownika.

Co jest najtrudniejsze w biznesie restauracyjnym?

Według nas sporym problemem są bardzo rozproszone przepisy prawne. Dodatkowo przy obecnym tempie życia społeczeństwa coraz większym wyzwaniem jest przekonanie potencjalnych klientów do spróbowania nowości.

Rozmawiała Irina Nowochatko-Kowalczyk 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Wywiady

Data dodania: 10 września 2021
Czas to pieniądz
Data dodania: 18 sierpnia 2021
Zaufany partner biznesowy
Data dodania: 30 czerwca 2021
Biznes szyty na miarę
Data dodania: 16 czerwca 2021
Biznes helem pompowany

zobacz więcej

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram