Popularna we Francji sieć piekarni i restauracji powitała gości w swoim pierwszym polskim lokalu.
Zgodnie z zapowiedziami, sieć restauracyjna Paul rozpoczęła działalność w Polsce. Pierwszy lokal powstał w centrum stolicy, w Warsaw Financial Center. Rozwojem tej sieci zajmuje się spółka LS travel foodservice Poland, która prowadzi już w naszym kraju 89 lokali gastronomicznych (zarządza takimi markami jak: Flying Bistro, The Flame, Furore!, So! Coffee i Bread&Co).
Paul to marka z ponad 125 letnią tradycją należąca do firmy rodzinnej. W jej ofercie znajdą się śniadania, świeże przekąski i dania obiadowe. W planach jest otwarcie kolejnych lokali w prestiżowych lokalizacjach w Warszawie.
Znakiem rozpoznawczym marki Paul są wysokiej jakości produkty. Podobnie jak w innych krajach, także w Polsce pieczywo będzie wypiekane według tradycyjnych receptur, na miejscu, ze składników pochodzących z Francji.
Oferta założonej w 1889 roku we Francji sieci opiera się na daniach śniadaniowych, lunchowych i obiadowych, a także wyrobach piekarniczo-cukierniczych, quiche, crepes, kanapkach i sałatkach. W lokalu będzie możliwość wyboru produktów z menu oraz ich zakup na wynos.
Historia marki Paul sięga 1889 roku, kiedy Charlemagne Mayot założył piekarnię w Croix, niedaleko Lille we Francji. Jego wnuczka Suzanne wraz z mężem Julien Holderem przejęli rodzinny biznes, a następnie stali się właścicielami piekarni Paul w Lille. Po ich śmierci rozwojem sieci Paul zajął się ich syn zapoczątkowując rewolucję wypieku pieczywa w piecu na drewno, który był widoczny dla klientów.
Obecnie we Francji Paul ma 367 piekarni i restauracji. Poza Francją sieć obecna jest w 33 krajach - od Europy, po Afrykę i Azję, gdzie ma już ponad 218 lokali. Planuje się, że w Polsce w ciągu 10 lat ma powstać ich co najmniej kilkanaście.