Ruszył pierwszy lokal nowej marki gastronomicznej 

Autor: Redakcja
Data dodania: 22 lipca 2015
Kategoria:
Foto: freeimages.com
Ruszył pierwszy lokal sieci Paul

Foto: freeimages.com

Popularna we Francji sieć piekarni i restauracji powitała gości w swoim pierwszym polskim lokalu.

Zgodnie z zapowiedziami, sieć restauracyjna Paul rozpoczęła działalność w Polsce. Pierwszy lokal powstał w centrum stolicy, w Warsaw Financial Center. Rozwojem tej sieci zajmuje się spółka LS travel foodservice Poland, która prowadzi już w naszym kraju 89 lokali gastronomicznych (zarządza takimi markami jak: Flying Bistro, The Flame, Furore!, So! Coffee i Bread&Co).

Paul to marka z ponad 125 letnią tradycją należąca do firmy rodzinnej. W jej ofercie znajdą się śniadania, świeże przekąski i dania obiadowe. W planach jest otwarcie kolejnych lokali w prestiżowych lokalizacjach w Warszawie.

Znakiem rozpoznawczym marki Paul są wysokiej jakości produkty. Podobnie jak w innych krajach, także w Polsce pieczywo będzie wypiekane według tradycyjnych receptur, na miejscu, ze składników pochodzących z Francji.

Oferta założonej w 1889 roku we Francji sieci opiera się na daniach śniadaniowych, lunchowych i obiadowych, a także wyrobach piekarniczo-cukierniczych, quiche, crepes, kanapkach i sałatkach. W lokalu będzie możliwość wyboru produktów z menu oraz ich zakup na wynos.

Historia marki Paul sięga 1889 roku, kiedy Charlemagne Mayot założył piekarnię w Croix, niedaleko Lille we Francji. Jego wnuczka Suzanne wraz z mężem Julien Holderem przejęli rodzinny biznes, a następnie stali się właścicielami piekarni Paul w Lille. Po ich śmierci rozwojem sieci Paul zajął się ich syn zapoczątkowując rewolucję wypieku pieczywa w piecu na drewno, który był widoczny dla klientów.

Obecnie we Francji Paul ma 367 piekarni i restauracji. Poza Francją sieć obecna jest w 33 krajach - od Europy, po Afrykę i Azję, gdzie ma już ponad 218 lokali. Planuje się, że w Polsce w ciągu 10 lat ma powstać ich co najmniej kilkanaście.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram