Mieści się na warszawskim Mokotowie i działa na zasadzie franczyzy, podobnie jak kilkadziesiąt pozostałych placówek tej sieci rozlokowanych w kilku krajach.
Właścicielką salonu jest Izabela Janowska, która franczyzę BodyConcept wybrała dlatego, że idea konceptu najbardziej odpowiadała jej wyobrażeniom o biznesie kosmetycznym.
- Wybrałam BodyConcept typu A, który ma kompleksową ofertę usług kosmetyczno-fryzjerskich. Klienci, przekraczając próg salonu, będą mogli w jednym miejscu skorzystać z wielu nowoczesnych usług. I to zdecydowało o wyborze franczyzy BC – mówi Izabela Janowska, która ostatecznie zakupiła również licencję na DepilConcept.
Oba salony ruszyły 22 października, mieszczą się na parterze biurowca przy ul. Wołoskiej 9 A, zlokalizowanego w jednym z najbardziej prestiżowych i rozpoznawalnych miejsc w Warszawie - w okolicach Galerii Mokotów. Salon BodyConcept oferuje kompleksowe usługi kosmetyczne, fryzjerskie, fotodepilację oraz porady żywieniowe. Lokal zajmuje powierzchnię 140 mkw. i podzielony jest na kilka mniejszych gabinetów zabiegowych, w których doświadczone kosmetyczki wykonują takie zabiegi jak np. lifting twarzy, maseczki na twarz, piling kawitacyjny i wiele innych; dużą salę Esthetical Gym, w której wykonywane są nowoczesne zabiegi takie jak: elektrostymulacja, krioterapia, termoterapia, termolipoliza, presoterapia oraz salę usług fryzjerskich. Natomiast w gabinecie DepilConcept świadczone są usługi fotodepilacji i fotoodmładzania.
Pierwsze refleksje właścicielki salonu tuż po otwarciu można wyrazić w jednym: „dobrze, że okres przygotowań mamy już za sobą”.
- To był bardzo pracowity rok. Efekty wspólnej pracy widać dopiero teraz, ale muszę przyznać, że są one oszałamiające. Salon wygląda wspaniale. Jestem zadowolona z zarówno z lokalizacji i aranżacji wnętrza jak i z naszych kosmetyczek i stylistów fryzur. Myślę, że nasz zespół będzie doskonale służył klientom – mówi Izabela Janowska.
BodyConcept i DepilConcept to międzynarodowe sieci wywodzące się z Portugalii. W Polsce za ich rozwój odpowiada Marta Szymczak, która zakupiła licencję master na nasz rynek.
- Ściśle współpracujemy z naszymi franczyzobiorcami od pierwszych dni po podpisaniu umowy – zapewnia Marta Szymczak. - Pomagamy szukać lokalu, szkolimy, prowadzimy aktywny marketing, pozyskujemy partnerów biznesowych. Szeroko rozumiane wsparcie, zagwarantowane w umowie franczyzowej jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu w tym biznesie.
JCB
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji