Spar_food_to_go
- Jesteśmy przekonani, że food to go będzie elementem, który pozytywnie wyróżni nas na tle konkurencji i przyciągnie do sklepów wielu klientów. Wydzielenie w placówce miejsca na część gastronomiczną to dla sieci możliwość podniesienia obrotów i marży sklepów, dlatego będziemy ten projekt zdecydowanie rekomendować naszym franczyzobiorcom - mówi Wojciech Bystroń, prezes zarządu Spar Polska.
Projekt „food to go” polega na wprowadzeniu w sklepach sieci Spar stoisk gastronomicznych, gdzie każdy klient mógłby kupić gotowe dania do konsumpcji na miejscu i na wynos. Koncepcja opracowana w sieci Spar w Europie zachodniej została odpowiednio zaadaptowana do potrzeb polskich klientów, a menu oprócz hot-dogów czy pizzy będzie zawierało tradycyjne potrawy, wraz z atrakcyjnym poziomem cen. "Food to go" zaczyna się od kanapki, ale asortyment można rozwinąć do kilkudziesięciu produktów. Wszystko w zależności od potrzeb lokalnego klienta sklepu. Co ważne, możliwość rozbudowania sklepu o tą nową usługę będzie miał każdy format sklepu w sieci Spar.
Pierwszym sklepem, w którym sieć przetestuje projekt „food to go” będzie Spar Market w Pszowie. Kącik gastronomiczny ruszył tam w minioną sobotę, 1 października.