Rusz w podróż po zyski

Autor: Redakcja
Data dodania: 22 września 2016
Kategoria:
Foto: Przemysław Ciesielski, dyrektor ds. rozwoju sieci i produktu My Travel
Złote czasy dla branży turystycznej.

Krajowa branża turystyczna już dawno nie była w tak dobrej kondycji jak teraz. O podsumowanie tego sezonu poprosiliśmy Przemysława Ciesielskiego, dyrektora ds. rozwoju sieci i produktu My Travel.

Zakończony sezon letni jest rekordowy pod względem obłożenia miejsc noclegowych oraz korzystania z usług okołoturystycznych, takich jak gastronomia, rozrywka czy spa. Na wysokie wskaźniki popularności wpłynęły trzy czynniki: kryzys emigracyjny, wysoki kurs euro i wzrost znaczenia marki Polska.

Polska branża turystyczna coraz bardziej się konsoliduje. Rośnie też liczba osób korzystających z usług profesjonalnych biur, które przyciągają klientów znaną marką i szerokim zakresem usług, jakie mogą zaoferować agencje działając zrzeszone w grupach.

W ramach sieci My Travel działa obecnie 100 placówek. Teraz po sezonie będziemy skupiać się na intensywnych szkoleniach pracowników całej sieci w Polsce i za granicą. Za miesiąc, organizujemy dwudniowe spotkanie z naszymi franczyzobiorcami, aby podsumować sezon, omówić dalsze plany rozwoju, a także aby zintegrować się i wymienić się poglądami – opowiada nasz rozmówca.

W jego ocenie, warunki prowadzenia biznesu w postaci biura podróży są dobre, co prawda pierwsza połowa roku i początek sezonu nie był aż tak udany, ale za to druga cześć - sierpień i wrzesień pokazały jak wielu Polaków chcę spędzić wakacje w ciepłym miejscu za granicą, szczególnie teraz,gdy wielkimi krokami zbliża się do nas jesień.

W przyszłym roku będziemy stawiać na intensywne szkolenia pracowników i optymalizację punktów sprzedaży – dodaje Przemysław Ciesielski.

Dyrektor ds. rozwoju sieci My Travel radzi też, że agencję turystyczną łatwiej i taniej otworzyć w ramach sieci franczyzowej. W przypadku tej marki maksymalna inwestycja we własne biuro wynosi 35 tys. zł.

Wśród korzyści płynącej ze współpracy w oparciu o franczyzę są m.in.: pomoc w wyborze lokalizacji wraz z badaniem potencjału sprzedażowego wybranego miejsca, wyposażenie lokalu (szyld z nazwą biura, meble z dostawą i montażem, komputery, monitory, drukarka, ksero, fax, kamery do monitoringu, bramka VoIP), materiały reklamowe oraz dostęp do systemu obsługi klienta.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram