Na polskim rynku odzieżowym zadebiutuje Nissa, jedna z najpopularniejszych rumuńskich marek, która rozwija się w kanale własnym i agencyjnym.
Jej pierwszy sklep zostanie otwarty w warszawskim centrum handlowym Arkadia latem tego roku. Rumuńska marka promuje wizerunek nowoczesnej, aktywnej i niezależnej kobiety. Nissa oferuje produkty w przystępnej cenie, w tym eleganckie ubrania, torebki, buty i akcesoria.
W ocenie Anny Radeckiej, Associate Director, Dział Powierzchni Handlowych, Colliers International, wejści Nissa do Polski dowodzi, że nasz rynek jak magnes przyciąga zagraniczne marki modowe i ma duży potencjał wzrostu, dlatego można spodziewać się kolejnych debiutów.
Pierwsza kolekcja marki modowej Nissa została zaprezentowana w 2002 r. Odtąd firma dynamicznie się rozwija i obecnie posiada 16 sklepów w Rumunii. Nissa zwiększyła też swoją obecność na światowych rynkach poprzez sieć dystrybutorów i agentów w wielu krajach Europy, a także na Bliskim Wschodzie.