RuckZuck - sieć sprzedaży podłóg i drzwi, działa na terenie Polski już cztery lata. W tym czasie zostało otwartych ponad 100 placówek. Zgodnie ze strategią spółki, na terenie Polski ma działać 150 salonów, działających głównie na zasadach franczyzy.
Dodatkowo w planach sieci jest rozpoczęcie ekspansji na inne rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Jako pierwszy, w tym roku został otwarty salon na Ukrainie we Lwowie.
Zgodnie ze strategią spółki uruchomiono pierwszą placówkę w ramach Systemu Partnerskiego. Kolejny sklep powstał w innym Ukraińskim mieście - Białej Cerkwi. W przygotowaniu są już kolejne otwarcia. W tym roku powstaną jeszcze 4 sklepy, tak aby docelowo, w ciągu najbliższych 5 lat, cała sieć liczyła około dwudziestu punktów RuckZuck.
- Rozpoczęliśmy działania mające na celu rozwinięcie Systemu Partnerskiego RuckZuck także w innych krajach Europy Środkowo – Wschodniej. Potencjał tych rynków, w połączeniu ze znikomą konkurencją ze strony lokalnych przedsiębiorców, jest bardzo duży, co daje nam olbrzymie szanse na sukces tego projektu – mówi Grzegorz Bartkowski, Vice Prezes Zarządu RuckZuck.
Ukraina to jednak nie koniec ekspansji zagranicznej sieci RuckZuck. Następnymi krajami – zgodnie z przyjętą strategią, w których będą powstawać nowe punkty jest Łotwa (7 otwarć w 2008r) i Estonia (1 salon w 2008 r.). Zarząd prowadzi jeszcze rozmowy z innymi krajami Europy Środkowo-Wschodniej m.in. Litwa, Białoruś, Rosja i Rumunia. Wszystkie placówki mają działać na zasadach partnerskich.
Michał Mazepa, 21 października 2008 r.