Roy w Grupie Kapitałowej "Monnari Trade" SA

Autor: Redakcja
Data dodania: 18 czerwca 2008
Kategoria:
roy_logo.jpg

Monnari Trade zamierza otworzyć w tym roku 10 nowych sklepów marki Roy, a w ciągu 5-6 lat - po 20 sklepów rocznie. Spółka wyda na inwestycje w nową markę 15 mln zł w ciągu dwóch lat, a niewykluczone, że pod koniec tego roku przeprowadzi emisję akcji wartości 100 mln zł, poinformował prezes Marek Banasiak.

Zarząd „Monnari Trade” SA realizuje założenia strategii przedstawionej w Prospekcie Emisyjnym. Priorytetem Spółki jest rozwój organiczny poprzez rozwój sieci sprzedaży oraz rozwój poprzez akwizycję lub alianse ze spółkami z branży.

roy_logo.jpgNa rynku polskim, w segmencie odzieży męskiej marka Roy jest obecna od 19 lat. Na terenie Polski istnieje 10 salonów własnych i franczyzowych z marką Roy oraz 5 franczyzowych w Moskwie, gdzie marka ta jest obecna od 5 lat, a udział tego rynku w obrotach spółki wynosi 50%. Doświadczenie firmy Roy we współpracy ze sprawdzonym partnerem ma umożliwić ekspansję na tym rynku wszystkim markom z Grupy Kapitałowej „Monnari Trade” S.A. Prezes Banasiak zaznaczył, że spółka widzi olbrzymi potencjał rozwoju w Rosji. Na rosyjskim rynku Monnari chce otwierać duże sklepy o powierzchni 600 mkw, w której dostępne będą cztery marki grupy, czyli Monnari, Pabia, Molton i Roy.

Dodatkowo pierwsza marka męska w portfelu Grupy Monnari Trade umożliwi wejście w nowy segment rynku, a wspólne działanie firm gwarantuje przewagę konkurencyjną na polskim rynku odzieżowym, który rozpoczął fazę konsolidacji.
"Widzimy potencjał rozwoju marki Roy w Polsce na poziomie 100 sklepów przy tym poziomie cen. Jeśli ceny będą obniżone, możliwe będzie otwarcie większej ilości salonów" - powiedział Marek Banasiak, prezes grupy Monnari. "Możemy otwierać 20 sklepów Roya rocznie w ciągu 5-6 lat. Powinniśmy przeznaczyć minimum 15 mln zł na dofinansowanie spółki Roy na okres dwóch lat. To powinno wystarczyć, by tempo rozwoju było dynamiczne" - powiedział Banasiak.

monnari_fotka.jpgMonnari posiada już 35 lokalizacji na nowe sklepy, które pierwotnie w 2008 i 2009 roku zamierzało przeznaczyć na salony marki obuwniczej Tamaris. W październiku 2007 roku Monnari Trade poinformowała o podpisaniu listu intencyjnego z Grupą Wortmann KG i Wortmann Polska dotyczącego prowadzenia przez Monnari Trade na rynku polskim sieci salonów z obuwiem marki Tamaris. Spółka zapowiadała wtedy, że w 2008 roku otworzy 15 salonów obuwniczych, a docelowo, w ciągu kilku lat, miało powstać około 100 salonów Tamaris.
Spółka Monnari Trade poinformowała we wtorek, że odstąpiła od negocjacji z niemiecką grupą Wortmann w sprawie podpisania umowy partnerskiej, ze względu na brak wpływu na tworzenie kolekcji na polski rynek.

Kasia Foks, 18 czerwca 2008 r.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram