Rower zawsze w modzie

Autor: Redakcja
Data dodania: 7 marca 2011
Kategoria:
Sklep_Wroclaw

Sklep_Wroclaw

Sieć Dobre Sklepy Rowerowe liczy już 135 sklepów partnerskich. W ostatnim czasie jej szeregi zasilają nie tylko istniejące sklepy, ale także osoby, które chcą uruchomić zupełnie nowe placówki.

Firma Velo, organizator sieci Dobre Sklepy Rowerowe przyznaje, że miniony rok nie był łatwy dla branży. Skutków kryzysu oraz konkurencji nie przetrwały dwa sklepy należące do tej sieci. Z drugiej jednak strony, wiele osób wciąż upatruje w sklepie rowerowym swojej szansy na dobry biznes.

- Od początku roku 2011 szeregi grupy zasiliły 4 sklepy: w Polkowicach, Łodzi, Skarżysku-Kamiennej oraz Wrocławiu. Wszystkie placówki to zupełnie nowe sklepy, otwierane w nowych miejscach, rozpoczynające działalność od bieżącego sezonu. Sądzimy, że uda nam się do końca marca powiększyć sieć o kolejne 4-5 placówek. Wciąż duży potencjał widzimy w takich miastach jak na przykład Poznań, Kraków czy Kielce - mówi Magdalena Bryl, specjalista ds. marketingu w firmie Velo.

Na rozwój biznesu w ramach sieci DSR decydują się zarówno osoby nowe w tej branży, jak i te, które już ją doskonale znają, a mimo to chętnie korzystają z pomocy sieci. Dla przykładu, placówkę we Wrocławiu uruchomiła osoba, która od lat prowadzi już inny sklep pod szyldem DSR. - Lokalizację sklepu we Wrocławiu pomogła znaleźć nasza firma, pomogliśmy również zaprojektować witryny i zaaranżować wnętrze - podkreśla Magdalena Bryl.

Dodaje ona, że działalność w branży rowerowej można uznać za dość bezpieczną, bowiem moda na aktywny wypoczynek nie przemija, a wręcz przeciwnie - z roku na rok rower staje się coraz bardziej popularny.

- Nie jest on już jedynie środkiem lokomocji na wsiach czy małych miasteczkach. Obecnie nie mieć i nie jeździć na rowerze jest passé. Odzwierciedleniem tego faktu są zmiany w przepisach ruchu drogowego, które nadają nieco więcej praw rowerzystom. Coraz więcej ludzi wybiera wypad na rowerach za miasto lub długie wyprawy rowerowe albo po prostu rower to alternatywa dla zakorkowanych miejskich ulic. Moda na rower w połączeniu z dobą pogodą oraz dobrze zatowarowanym sklepem daje przepis na dobry sezon - mówi Magdalena Bryl.

Firma Velo cały czas aktywnie poszukuje lokali, w których jej partnerzy mogliby otworzyć sklepy, a także kolejnych osób chętnych do współpracy. Do otwarcia sklepu niezbędny jest lokal o powierzchni powyżej 40 mkw. oraz kapitał w wysokości minimum 40 tys. zł, a także zabezpieczenie finansowe o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł.

W ramach współpracy firma Velo pomaga partnerom w zorganizowaniu profesjonalnego sklepu i serwisu rowerowego. Przygotowuje projekty witryn dla sklepów, pokazuje partnerom, w jaki sposób mogą zaaranżować swoją placówkę, oraz organizuje wsparcie marketingowe. Partnerzy dostają m.in. możliwość korzystania z informatycznego sytemu, który w bardzo dużym stopniu automatyzuje procesy organizacyjne w sklepie. Wybranym partnerom proponuje rozwiązanie Promo Shop, zakładające pogłębienie współpracy poprzez zastosowanie szczególnie korzystnych udogodnień.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram