Sklep_Wroclaw
- Od początku roku 2011 szeregi grupy zasiliły 4 sklepy: w Polkowicach, Łodzi, Skarżysku-Kamiennej oraz Wrocławiu. Wszystkie placówki to zupełnie nowe sklepy, otwierane w nowych miejscach, rozpoczynające działalność od bieżącego sezonu. Sądzimy, że uda nam się do końca marca powiększyć sieć o kolejne 4-5 placówek. Wciąż duży potencjał widzimy w takich miastach jak na przykład Poznań, Kraków czy Kielce - mówi Magdalena Bryl, specjalista ds. marketingu w firmie Velo.
Na rozwój biznesu w ramach sieci DSR decydują się zarówno osoby nowe w tej branży, jak i te, które już ją doskonale znają, a mimo to chętnie korzystają z pomocy sieci. Dla przykładu, placówkę we Wrocławiu uruchomiła osoba, która od lat prowadzi już inny sklep pod szyldem DSR. - Lokalizację sklepu we Wrocławiu pomogła znaleźć nasza firma, pomogliśmy również zaprojektować witryny i zaaranżować wnętrze - podkreśla Magdalena Bryl.
Dodaje ona, że działalność w branży rowerowej można uznać za dość bezpieczną, bowiem moda na aktywny wypoczynek nie przemija, a wręcz przeciwnie - z roku na rok rower staje się coraz bardziej popularny.
- Nie jest on już jedynie środkiem lokomocji na wsiach czy małych miasteczkach. Obecnie nie mieć i nie jeździć na rowerze jest passé. Odzwierciedleniem tego faktu są zmiany w przepisach ruchu drogowego, które nadają nieco więcej praw rowerzystom. Coraz więcej ludzi wybiera wypad na rowerach za miasto lub długie wyprawy rowerowe albo po prostu rower to alternatywa dla zakorkowanych miejskich ulic. Moda na rower w połączeniu z dobą pogodą oraz dobrze zatowarowanym sklepem daje przepis na dobry sezon - mówi Magdalena Bryl.
Firma Velo cały czas aktywnie poszukuje lokali, w których jej partnerzy mogliby otworzyć sklepy, a także kolejnych osób chętnych do współpracy. Do otwarcia sklepu niezbędny jest lokal o powierzchni powyżej 40 mkw. oraz kapitał w wysokości minimum 40 tys. zł, a także zabezpieczenie finansowe o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł.
W ramach współpracy firma Velo pomaga partnerom w zorganizowaniu profesjonalnego sklepu i serwisu rowerowego. Przygotowuje projekty witryn dla sklepów, pokazuje partnerom, w jaki sposób mogą zaaranżować swoją placówkę, oraz organizuje wsparcie marketingowe. Partnerzy dostają m.in. możliwość korzystania z informatycznego sytemu, który w bardzo dużym stopniu automatyzuje procesy organizacyjne w sklepie. Wybranym partnerom proponuje rozwiązanie Promo Shop, zakładające pogłębienie współpracy poprzez zastosowanie szczególnie korzystnych udogodnień.