Melon Fashion Group, właściciel trzech franczyzowych marek odzieżowych rozpoczyna działalność na polskim rynku. Na razie otwiera sklepy własne. W przyszłości może jednak uruchomić franczyzę, tak jak w innych krajach.
W portfolio rosyjskiej spółki znajdują się marki befree, Zarina i Love Republic, które są obecne w segmencie mass market. Centrala tej firmy znajduje się w Sankt Petersburgu. Podbój naszego rynku Rosjanie rozpoczęli od otwarcia sklepu marki befree, który działa od 1 kwietnia br. w centrum handlowym Posnania.
– Od podjęcia decyzji o wejściu na rynek polski do uruchomienia pierwszego sklepu minęło sześć miesięcy. To rekordowy termin dla otwarcia salonu w na nowym rynku. W dalszej kolejności otworzymy w Polsce sklepy marek Zarina i Love Republic. Kolejnym krokiem będzie wejście do innych miast i kontynuacja europejskiej ekspansji – powiedział Michaił Urżumcew, prezes Melon Fashion Group.
Marka befree jest skierowana do młodych odbiorców, którzy poszukują własnego stylu. W najbliższą sobotę zostanie otwarty kolejny salon. Dla drugiego sklepu Rosjanie wybrali Gdynię, sklep będzie zlokalizowany w CH Riviera. W przyszłości firma nie wyklucza debiutu na naszym rynku pozostałych marek ze swojego portfolio.
Polska jest siódmym rynkiem, na który weszła Grupa Melon Fashion. Według stanu na 1 stycznia 2017 roku, do spółki należy 561 sklepów łącznie. Oprócz Rosji i Polski firma działa na Ukrainie, Białorusi, w Kazachstanie, Armenii i Gruzji.